
В кінці березня агентство prcom провело прес-бранч для ювелірної галереї «КЮЗ. Українські Самоцвіти». Захід був присвячений триріччю бренду і запуску нової срібної колекції «Хай буде бал!».
Родзинкою ювелірних прикрас бренду є ексклюзивний дизайн, що нагадує найтонші мережива і фріволіте бальних суконь, які кружляють у танці. Їхні філігранні форми доповнюють камені благородних відтінків синього - ультрамарину, індиго, аметистового, лавандового. У колекції використані блакитний топаз, димчастий кварц, кубічний цирконій різноманітних відтінків, шпінель і корунд.
В рамках прес-заходу виступив головний художник Ростислав Кітач, який розповів про три лінії дорогоцінних виробів під назвою «Перший бал», «Бал дебютанток», «Віденський бал». А мистецтвознавець Музею сучасного мистецтва повідала історію балів, озвучила основні правила етикету і бального дрес-коду для дам і кавалерів.



Моделлю, яка продемонструвала вишукані комплекти, стала блогер і актриса Людмила Стращук. Презентацію колекції відвідали представники провідних глянцевих і жіночих видань: Elle, Viva, Woman, Joy, CosmoLady, Единственная, Ліза, Wedding та багатьох інших.
Головними завданнями prcom-івців була організація прес-заходу, робота зі ЗМІ, написання всіх видів прес-матеріалів, підготовка сценарію івенту.


