Лекція у школі Advertising school

Nikolskaya


У вересні 2014 року відбувся старт курсу PR-факультету Школи рекламних технологій Advertising School, на якому виступила Дар'я Нікольська, старший менеджер агентства prcom, з базовою лекцією на тему: «Види Public Relations». Саме ця інформація дає студентам загальне уявлення про PR, його суть та різновиди.

Дарина не тільки познайомила учнів курсу з основними видами PR, а й максимально детально і цікаво розповіла студентам про Government Relations, Investor Relations, Customer Relations, Internal Relations, КСВ, Internet PR, Media Relations, PR першої особи, а також про антикризове реагування - одну з найбільш актуальних тем ринку PR-послуг у сучасних реаліях.

«Попереду майбутніх фахівців очікує ще 70 годин цікавої теоретичної і практичної інформації від визнаних експертів-практиків у галузі PR. Побажаємо їм удачі в отриманні нових знань і величезних можливостей», - коментує старший менеджер агентства prcom, Дар'я Нікольська.