
Як розповісти гарну історію? Про це та інші секрети сторітелінгу дізналися у грудні слухачі майстер-класу «Сторітейлінг - найбільш ефектний спосіб заявити про себе у пресі».
В рамках заходів EBA Education (Education Centre of the European Business Association) Олена Куряча, оглядач газети «Бізнес» та керуючий партнер агентства prcom Олена Яковенко вчили створювати бізнес-історії. На майстер-класі учасники дізналися: Чому важливо комунікувати в форматі сторітелінгу? Як потрібно розповідати історії? Коли, де і як можна використовувати сторітелінг? Помилки і їх аналіз?
"Сторітеллінг - найбільш обговорювана тема останнього часу для українських і зарубіжних pr-фахівців. Це й не дивно. Адже в епоху цифрових технологій споживачі втомилися від сухих прес-релізів і нудних новин, вони жадають повноцінного діалогу і яскравих, захоплюючих історій від компаній і брендів" , - вважає Олена Яковенко. А Олена Куряча додає, головне в цій справі правильно почати історію.