Медіа-тренінг від prcom

Media-trening

 

У грудні 2012 року агентство prcom організувало медіа-тренінг для топ-менеджерів компанії «Безпечні системи».

PR директор агентства Олена Яковенко, розповіла про важливість формування репутації та іміджу компанії, розкрила секрети ефективних взаємовідносин з mass media, поділилася ключовими принципами генерування новин і реальними кейсами з української та міжнародної практики.

Детальніше...

«Безпечні системи» та prcom почали співпрацю

Logo BS


Компанія «Безпечні Системи» (лідер на ринку України з комплексного впровадження і підтримки технічних систем безпеки будівель і споруд) та агентство prcom підписали договір про піврічну співпраці з PR-напрямку.

Агентство надаватиме послуги з комплексного PR обслуговування у режимі прес-офісу: media-relations, PR-консалтинг і internet PR. Також prcom візьме на себе відповідальність за підготовку та проведення ділових заходів і контент-наповнення офіційного сайту компанії.

Детальніше...

Street-fashion показ

den-studenta prcom


17 листопада у Центрі торгівлі «Даринок» пройшов показ молодіжної моди «Street fashion», організований на честь Міжнародного Дня Студента. Родзинкою заходу став не тільки виступ популярного діджея, але і незвичний формат показу, адже у якості моделей виступили самі студенти. Агентство prcom забезпечило розробку ідеї, підтримку заходу у соціальних мережах, якісне PR покриття, загальну організацію та проведення івенту.

Детальніше...

Ми у ЗМІ

Companion N43 2012 cover 120x157


Керуючий партнер агентства prcom Олена Яковенко розповіла журналу Компаньон про плани на листопад 2012 року і про проекти, які очікують команду агентства у цей період.

 

Компаньон №43-44 (818-819)

 

 

Фокус-групове дослідження

 prcom research 2

У листопаді 2012 року агентство prcom провело серію якісних аналітичних досліджень.

За допомогою групових фокус-інтерв'ю (фокус-груп) були опитані представники ядра цільової аудиторії для виявлення глибинних, неусвідомлюваних характеристик свідомості і вивчення сприйняття споживачів. Отримана інформація про особливості споживчої поведінки була зібрана, детально опрацьована і систематизована. На основі даних складено аналітичний звіт для клієнта і подальші рекомендації зі стратегічного розвитку.