Непублічний піар для компаній та брендів

Strategy-4-2013-FIN-57 120x154


У свіжому випуску «Стратегій» читайте про те, як здійснювати піар, коли перші особи компанії не хочуть публічності. Як бути, якщо керівництво прийняло рішення відмовитися від формування репутації та іміджу? До чого може привести подібна ситуація?

Олена Яковенко, pr director агентства prcom, у квітневому номері видання розкриває всі секрети непублічного піару для компаній і брендів.

 

Журнал "Стратегії"

Immochan подарував яскраві враження українським жінкам

Auchan

 

09 березня 2012 року агентство prcom організувало захід для торговельних галерей компанії Immochan.

У цей день кожна відвідувачка ТЦ «Ашан Петрівка» і ТЦ «Ашан Біличі» змогла взяти участь у безкоштовних майстер-класах і навчитися мистецтву макіяжу та плетіння косичок. Протягом усього дня чарівні дами підбирали індивідуальні образи і увічнювали їх за допомогою професійного фотографа.

Приємним доповненням свята став келих шампанського, фрукти та солодощі, якими змогли насолодитися усі охочі.

За організаційний, event і btl-супровід проекту відповідало агентство prcom.


ЦТ «Даринок» відсвяткував свій День народження

B-Day

 

26 січня 2013 року Центру торгівлі «Даринок» виповнилося 11 років. На честь свята відбувся масовий, масштабний захід. Ведучим івенту, вже традиційно, став відомий актор і популярний шоумен, Гарік Бірча.

Гостей ЦТ очікувала участь у конкурсах і вікторинах, чарівне шоу ілюзіоніста, виступ переможця «Фабрики Зірок. Суперфінал» Олексія Матіаса, який виконав популярні хіти: «Ангели не вмирають», «Повітря», «Програй мені війну» і багато інших.

Детальніше...

Prcom взяло участь у круглому столі АНРВУ

iakovenko


У січні 2013 року Асоціація Незалежних Регіональних Видавців України провела щорічний круглий стіл для керівників напрямку промо: «Плануємо заходи на рік разом!»

Олена Яковенко, pr director агентства prcom, виступила у якості запрошеного спікера. Основні питання, які були розглянуті під час виступу:

  • Що таке креативність?
  • Як народжуються нові ідеї?
  • Міфи і правда про креативність.
  • Що необхідно зробити для того, щоб стати творчою особистістю.

Олена поділилася з колегами найцікавішими кейсами з української та зарубіжної практики. На завершення майстер-класу був організований імпровізований брейн-шторм, у ході якого керівники напрямку промо згенерували ряд креативних ідей нестандартних активностей і промо-акцій.

З Новим роком!

New Year

 

Шановні клієнти, партнери, колеги, представники ЗМІ!

Від щирого серця вітаємо Вас з прийдешніми святами. Бажаємо яскравих вражень, позитивних емоцій та творчого натхнення у Новому 2013 році!

З найкращими побажаннями, агентство prcom.