Розкриті деякі секрети успішного інтерв'ю

Interview

 

03 липня 2013 року pr director агентства prcom Олена Яковенко, оглядач газети «Бізнес» Олена Куряча і шеф-редактор ТРК «Ера» Айна Бадалова провели авторський майстер-клас «10 секретів успішного інтерв'ю» для PR-комітету «EBA» (The European Business Association, Ukraine).

Як зазначили самі організатори, за 2013 рік ця зустріч стала найбільш інтерактивною та ефективною.


«У цілому, можу сказати, що це була одна з найбільш корисних і цікавих подій у практиці PR-комітету першої половини 2013 року, - зазначила Тетяна Франчук, глава PR-комітету «EBA», PR-консультант Apple Consulting. - У будь-якого PR-фахівця знайдеться пара-трійка курйозних історій, пов'язаних з інтерв'ю, і це не залежить від досвіду і тривалості роботи у PR або солідності компанії, яку він представляє. Просто інтерв'ю - один з найбільш відкритих, спонтанних і відвертих видів комунікації і вимагає дуже серйозної попередньої підготовки, про що ми часто забуваємо. Тому майстер-клас про успішне інтерв'ю актуальний і важливий завжди! Тим більше, коли він так грамотно і захоплююче побудований: від глибокої і вичерпної інформації в першій теоретичній частині виступу, аудиторія переходить до практичного застосування рекомендацій для друкованого портретного інтерв'ю та коментарів для ТВ на гостру соціальну тему. Майстер-клас зажадав від присутніх повного включення в процес, все пройшло на одному диханні - теорія була підкріплена відеоілюстраціями, комічними моментами і залученням аудиторії у діалог».

Самі спікери залишилися приємно здивовані жвавістю і допитливістю аудиторії. Як зазначила Олена Куряча, оглядач газети «БІЗНЕС» та медіа-тренер, багато в чому ефективність будь-якого виступу залежить від слухачів. Якщо вони відкриті, не бояться експериментів, з готовністю беруть участь в будь-якому практичному завданні, то учасники гарантовано отримують нові знання, а спікери - задоволення від процесу.

«Впевнена, що після цієї зустрічі PR-фахівці дізналися досить багато про специфіку роботи mass media. І відтепер не будуть розставляти в синхронах телевізійних сюжетів коми, змінювати слова і не дозволять своєму клієнтові, запрошеному на ефір, одягти сукню чи сорочку в горошок», - додає Айна Бадалова, шеф-редактор ТРК «Ера», медіа-тренер. До речі, як зазначили організатори, рекомендації телевізійного редактора про те, як потрібно одягатися для телевізійного інтерв'ю, виявилися дуже цінними.

«Будь-який піарник, працюючи зі ЗМІ, повинен розуміти, що головний секрет ідеального інтерв'ю досить простий: ретельна і детальна підготовка, як з боку pr-фахівця, так і з боку спікера. Причому абсолютно не важливо, організовуєте ви прес-конференцію, прес-сніданок або просто коментар на хвилюючу тему, тому що домовитися про інтерв'ю - це тільки половина роботи», - коментує pr director агентства prcom Олена Яковенко.

 

IakovenkoEBAInterview2KuraychayaBadalova