
У грудні 2012 року агентство prcom організувало медіа-тренінг для топ-менеджерів компанії «Безпечні системи».
PR директор агентства Олена Яковенко, розповіла про важливість формування репутації та іміджу компанії, розкрила секрети ефективних взаємовідносин з mass media, поділилася ключовими принципами генерування новин і реальними кейсами з української та міжнародної практики.
Запрошеним експертом тренінгу стала Олена Куряча, оглядач газети Бізнес. Олена, маючи 13-річний стаж роботи у провідних ділових виданнях, на основі власного досвіду, розповіла і показала, як правильно відповідати на складні питання і вести себе у разі кризових інтерв'ю.
Учасники тренінгу також змогли на практиці відпрацювати навички результативної взаємодії з представниками ЗМІ у різних форматах.