
В агентстві prcom стартувала серія внутрішніх тренінгів, під назвою «СОК» («Сервіс Орієнтований на Клієнта»). Тренінги спрямовані на ключових співробітників - client service команду компанії, яка щодня комунікує з пулом потенційних та постійних клієнтів. Основною метою занять, є удосконалення зовнішньої комунікації, поліпшення умов обслуговування, закріплення навичок клієнтоорієнтованості.
Першим тренером курсу став Олексій Мащенко - психолог, бізнес-тренер, консультант, який має понад 15-річний досвід роботи у програмах корпоративного навчання. Олексій провів майстер-клас на тему: «Клієнторієнтовані переговори», в ході якого розповів про ключові складові переговорного процесу, основні етапи та моделі, золоту тріаду і основні табу переговорів.
Найближчим часом співробітники агентства відвідають майстер-класи на тему: «Система побудови довіри між агентством і клієнтом», «Мистецтво вислуховування», «Успішна презентація» і багато інших. Заняття планується проводити з періодичністю один раз на місяць.
Тренінги стануть першим етапом комплексної внутрішньої програми щодо вдосконалення клієнтського сервісу агентства.

