
Війна диктує нові правила: лишатися бізнесом лише в рамках бізнесу та говорити виключно про свій продукт нині неприпустимо. Як і зникати з публічного простору, сподіваючись перечекати війну та відмовчатися. Бренд має сприймати клієнтів не лише як клієнтів, а як українців, яким необхідні емпатія та розуміння.
У статті для Сommercial Property керівна парнерка prcom Олена Яковенко радить, яких помилок у комунікації варто уникати, та про що, навпаки, необхідно розповідати:
- Не вдавати, що війни немає. Відмовитися від неактуальної та недоречної комунікації. Системно підтримувати зв'язок із клієнтами навіть у цей непростий час, чітко позначити позицію щодо війни та бізнесів агресора.
- Відкоригувати tone of voice. Українці перебувають у різних умовах безпеки, тому варто адаптувати повідомлення, щоб вони враховували психологічний стан аудиторії. Відмовитися від веселого та безтурботного тону комунікації.
- Бути максимально обережними з будь-якою асоціацією, пов'язаною з Росією, або символікою, яку використовують окупанти.
- Використовувати українську мову як єдину мову комунікації бренду на всіх рівнях і в усіх аспектах.
- Розповідати про КСВ-активності, ініціативи та допомогу армії. Ділитися з аудиторією тим, що робите для перемоги України над ворогом.
- Давати конкретну інформацію про графік та умови роботи, розказувати, як працює компанія під час повітряних тривог, які правила діють на цей період.
- У внутрішніх комунікаціях інформувати співробітників, що відбувається з бізнесом зараз, які є труднощі і яку стратегію має керівництво для виходу з непростого становища.
Повний текст статті, а також кейси вдалої та невдалої комунікації у воєнний період - за посиланням: https://commercialproperty.ua/interview/olena-yakovenko-prcom-v2v-ta-v2s-komunikatsii-v-period-viyni/