| 
   
-  Розробка цілей і завдань стратегічної комунікаційної кампанії
 
-  Аналіз і дослідження поточного стану ринку, позиціонування компанії
 
-  Визначення основних стейкхолдерів
 
-  Створення ключових комунікаційних повідомлень
 
-  Формування та імплементація довгострокових і короткострокових кампаній
 
-  Таймінг, бюджетування
 
-  Звітність, визначення ефективності реалізованих кампаній
 
 
 | 
   
-  Щоденний/щомісячний моніторинг інформаційного простору за заданими ключовими словами
 
- Фокус-групові дослідження
 
-  Медіа-аудит
 
-  Репутаційний аналіз
 
-  Моніторинг активностей конкурентів
 
-  Оцінка ефективності комунікацій
 
 
  
  
 | 
   
- Побудова Online репутації
 
- Інтегровані PR і New Media кампанії
 
- Формування пулу лояльно налаштованих блогерів, лідерів думок
 
- Blog and Digital Media Relations
 
- Контент стратегія
 
- Робота на форумах, у спільнотах, ком'юніті, створення представництва в соціальних мережах
 
- Нейтралізація негативу, оперативні відповіді на запитання користувачів, робота з коментарями
 
- Моніторинг, аналітика, оцінка ефективності проведених активностей
 
 
  
 | 
| 
   
- Визначення ризиків та загроз репутації, оцінка розміру кризи, прогноз наслідків
 
- Розробка сценаріїв і планів антикризового реагування
 
- Нейтралізація негативної інформації про клієнта, відображення інформаційних атак
 
- Менеджмент запобігання інформаційних криз
 
- Ефективна взаємодія із засобами масової інформації
 
- Проведення посткризових заходів по відновленню репутації
 
 
  | 
 
-  Робота в режимі прес-офісу (7 днів на тиждень / 24 години на добу)
 
-  Формування пулу лояльно налаштованих представників ЗМІ
 
-  Підготовка всіх видів інформаційних матеріалів для ЗМІ (прес-релізи, прес-кити, бекграунд, факт-листи, біографії керівників, аналітичні статті, заяви для преси)
 
-  Ініціювання інтерв'ю, коментарів, участь в оглядах
 
-  Пошук і генерування інформаційних приводів
 
 
 | 
 
-  Організація і проведення прес-конференцій, прес-брифінгів, прес-ланчів, прес-турів, круглих столів
 
-  Визначення цілей і завдань заходу
 
-  Розробка сценарію, плану, бюджетування
 
-  Підготовка всіх інформаційних і продакшн-матеріалів
 
-  Робота зі ЗМІ під час заходу
 
-  Ініціювання виходу матеріалів
 
-  Звітність, аналіз ефективності
 
 
 |