Quality. Creativity. Effectivity.
Статті

ЦІЛІ:
- Привернення уваги відвідувачів галерей ТЦ «Ашан» до проблеми захисту і збереження навколишнього середовища
- Формування репутації соціально-відповідальної компанії
- Генерування потоку покупців і створення певної атмосфери в галереях ТЦ
ЗАВДАННЯ:
- Розробка ідеї івенту
- Організація і проведення заходу під ключ
МЕТОДИ:
- Безкоштовні тематичні майстер-класи впродовж вихідних (малювання, іграшки з пластикових і паперових відходів) в двох галереях ТЦ «Ашан» (Петрівка, Біличі)
- Пошук учасників і проведення ярмарку - продажу екотоварів і органічних продуктів харчування
- Організація майстер-класів з приготування домашнього майонезу, органічної зубної пасти
- Лекція про правильний спосіб життя від сертифікованого дієтолога
РЕЗУЛЬТАТИ:
- Формування пулу лояльно налаштованих відвідувачів, залучення нової аудиторії