Quality. Creativity. Effectivity.
			
		 
        
        
                    
            
        
       
                    
                
            
            
        
        
		
        
            
        
        
                         
            
                
                
	
	Статті	
	

 
ЦІЛІ:
- Привернення уваги відвідувачів галерей ТЦ «Ашан» до проблеми захисту і збереження навколишнього середовища
 
- Формування репутації соціально-відповідальної компанії
 
- Генерування потоку покупців і створення певної атмосфери в галереях ТЦ
 
ЗАВДАННЯ:
- Розробка ідеї івенту
 
- Організація і проведення заходу під ключ
 
МЕТОДИ:
- Безкоштовні тематичні майстер-класи впродовж вихідних (малювання, іграшки з пластикових і паперових відходів) в двох галереях ТЦ «Ашан» (Петрівка, Біличі)
 
- Пошук учасників і проведення ярмарку - продажу екотоварів і органічних продуктів харчування
 
 
 
- Організація майстер-класів з приготування домашнього майонезу, органічної зубної пасти
 
- Лекція про правильний спосіб життя від сертифікованого дієтолога
 
 
РЕЗУЛЬТАТИ:
- Формування пулу лояльно налаштованих відвідувачів, залучення нової аудиторії