
Як розповісти гарну історію? Про це та інші секрети сторітелінгу дізналися у грудні слухачі майстер-класу «Сторітейлінг - найбільш ефектний спосіб заявити про себе у пресі».
В рамках заходів EBA Education (Education Centre of the European Business Association) Олена Куряча, оглядач газети «Бізнес» та керуючий партнер агентства prcom Олена Яковенко вчили створювати бізнес-історії. На майстер-класі учасники дізналися: Чому важливо комунікувати в форматі сторітелінгу? Як потрібно розповідати історії? Коли, де і як можна використовувати сторітелінг? Помилки і їх аналіз?

Побудова і формування онлайн-репутації - тема № 1 для багатьох українських і зарубіжних PR-фахівців. Адже в епоху інтернет-технологій будь-який негативний відгук від незадоволеного клієнта або критичний коментар від колишнього співробітника можуть завдати істотної шкоди діловій репутації компанії чи бренду. Про механіку побудови онлайн-репутації розповідає pr директор агентства prcom Олена Яковенко у журналі «Генеральний директор» (№12, грудень)
Генеральний директор, №12, грудень 2013
Також читайте чому для одних компаній кризова ситуація смерті подібна, а інші виходять з положення з честю і ще більш високим рівнем довіри з боку ключових аудиторій. Всі секрети кризових комунікацій у жовтневому номері «Генерального директора»

У кінці жовтня 2013 року, бізнес-тренери, психологи і консультанти Ірина Конченко і Наталя Астаулова провели майстер-клас з розвитку креативності для співробітників агентства prcom.
В рамках заходу учасники обговорили такі теми як: методи генерування креативних рішень, особисті обмеження, що заважають висловлювати і впроваджувати нові ідеї, способи занурення у творчий стан.
Наталія Астаулова, зазначила: «Незалежно від того, як довго люди працюють разом, тренінг проявляє нові, а часом зовсім несподівані для інших здібності учасників. Так вийшло і сьогодні.

09 листопада 2013 року топ-візажист і один з найвідоміших і найвпливовіших б'юті-блогерів СНД Олена Кригіна проведе свій перший і єдиний майстер-клас у Києві.
Як вміло підкреслити красу, неповторність і приховати вади? Що повинно бути у косметичці кожної дівчини і як цим всім користуватися? Яка техніка класичного (smoky eyes, червоні губи, діоровскі стрілки) і коктейльного make up-у?
У готелі Hyatt Regency Kiev протягом цілого дня (з 11-00 до 18-00) Олена розкриє всі б'юті-секрети ідеального макіяжу.

Агентство prcom забезпечило підтримку участі компанії Immochan Україна у виставці-конгресі «City Evolution».
14-15 жовтня 2013 року у Палаці Спорту пройшла міжнародна виставка - конгрес девелопменту територій «City Evolution. Новий погляд на девелопмент». Компанія Immochan Україна представила свій стенд, на якому можна було отримати детальну інформацію про діяльність та проєкти компанії в Україні.