23 вересня 2013 року pr director агентства prcom Олена Яковенко, оглядач газети «Бізнес» Олена Куряча і шеф-редактор ТРК «Ера» Айна Бадалова провели авторський тренінг «Public Events Involving Media». Семінар-тренінг був розроблений і проведений спеціально для Education Centre of the European Business Association.
Майстер-клас складався з двох блоків: теоретичного і інтерактивно-практичного. У першій частині були дані відповіді на питання: Як знайти інформаційний привід? Як підготуватися до публічного заходу, на якому буде преса? Як відповідати на складні питання? Як подолати страх ефірного виступу?

20 вересня 2013 року у агентстві prcom пройшов внутрішній тренінг на тему: «Ефективна організація робочого часу». Даний тренінг став другим у серії внутрішніх заходів, під назвою Сервіс, орієнтований на клієнта (СОК). Основна мета такої ініціативи - систематизація знань співробітників, опрацювання навичок та підвищення загального рівня сервісу і клієнтоорієнтованості.
Психолог, бізнес-тренер і консультант Олексій Мащенко розповів про основні принципи тайм-менеджменту, правильний розподіл робочих приорітетів, систему управління ресурсами і часом. Також Олексій розробив індивідуальні правила особистої ефективності для кожного учасника.

18 вересня агентство prcom організувало прес-ланч для журналістів у кулінарній школі Даші Малахової «Картата потата». Зустріч була присвячена масштабному проекту Центру торгівлі «Даринок» - гастрономічному фестивалю «Свято гурманів»!
У затишній студії Даші Малахової зібралося близько 30 представників кращих спеціалізованих, суспільно-політичних і ділових видань країни: Єдина, Saveurs, Домашний Очаг, Ресторатор і багато інших.

Навіщо керівнику формувати власну репутацію? Як це допомагає бізнесу і впливає на фінансові показники? Які помилки у комунікації найчастіше допускають топи?
Відповіді на ці та інші питання у авторській статті pr директора агентства prcom, Олени Яковенко. Шукайте свіжий номер кращого журналу для перших осіб.
"Генеральный директор", серпень-вересень 2013

15 серпня ГК «Текстиль-Контакт» відкрила у Симферополі новий склад-магазин тканин «КАШТАН»! Агентство prcom відповідало за рекламу, btl та pr-підтримку відкриття.
У новому магазині є більше 10 000 найменувань продукції, включаючи декоративні тканини, гобелени, тканини для одягу, європейські тканини, штучні хутра, тканини спеціального і технічного призначення, а також відділ фурнітури!
Про це покупці змогли дізнатися завдяки рекламним кампаніям на брендмобілях і в маршрутках, а також комплексній btl - акції проведеній агентством prcom.