Проведення вебінару «Комунікації рітейлу під час війни» спільно з RAU

RAU-Meetings


4 травня відбулася онлайн-конференція від Асоціації ритейлерів України (RAU) на тему «Комунікації рітейлу під час війни. Головні принципи та правила». Комунікаційна агенція prcom виступила в ролі партнера й координатора події.

Участь у вебінарі взяли спікери з відомих українських компаній:

  • Марія Назаренко, директорка з маркетингу та e-commerce Comfy 
  • Олена Плахова, директор з управління репутацією та маркетингом групи компаній Нова пошта 
  • Гліб Проненко, партнер MOKO digital 

Онлайн-конференція, участь у якій була безкоштовною для всіх охочих, зібрала майже 100 представників рітейл-ком’юніті. 

Детальніше...

Олена Яковенко спікер вебінару URE Club

URE Club OlenaIakovenko


Олена Яковенко, керуюча партнерка агенції prcomв рамках вебінару «Маркетинг та PR для комерційної нерухомості» від Ukrainian Real Estate Club розповіла про корпоративні комунікації під час пандемії та як вони працюють на прикладі кейсу ТРЦ Respublika Park.

Посилання на вебінар:

https://www.youtube.com/watch?v=eL1lww-CKSs



Стаття про внутрішні комунікації для MMR

MMR IakovenkoOlena prcom


Чи потрібно говорити зі співробітниками про можливу воєнну загрозу? Та як це робити правильно?

Олена Яковенко, керуюча партнерка агенції prcom, у матеріалі для Media Marketing Review розповідає про те кому, як та в яких каналах комунікації вести діалог.

Читайте матеріал за посиланням:

https://mmr.ua/ru/show/nuzhno-li-govorit-s-sotrudnikami-o-vozmozhnoj-voennoj-ugroze

 

Ексклюзивний матеріал для Commercial Property "Комунікації під час війни"

IakovenkoOlena 2022


Війна диктує нові правила: лишатися бізнесом лише в рамках бізнесу та говорити виключно про свій продукт нині неприпустимо. Як і зникати з публічного простору, сподіваючись перечекати війну та відмовчатися.  Бренд має сприймати клієнтів не лише як клієнтів, а як українців, яким необхідні емпатія та розуміння.

У статті для Сommercial Property керівна парнерка prcom Олена Яковенко радить, яких помилок у комунікації варто уникати, та про що, навпаки, необхідно розповідати:

  • Не вдавати, що війни немає. Відмовитися від неактуальної та недоречної комунікації.  Системно підтримувати зв'язок із клієнтами навіть у цей непростий час, чітко позначити позицію щодо війни та бізнесів агресора. 
  • Відкоригувати tone of voice. Українці перебувають у різних умовах безпеки, тому варто адаптувати повідомлення, щоб вони враховували психологічний стан аудиторії. Відмовитися від веселого та безтурботного тону комунікації.

Детальніше...

Відкриття ТРЦ Respublika Park

C701E555-3FB8-446C-875F-336BBBA4488E


12 листопада 2021 року відбулося відкриття ТРЦ Respublika Park – наймасштабнішого торговельно-розважального центру не лише Києва, а й України. Загальна площа об'єкту становить 300 000 кв. м, орендна – 135 000 кв. У торговій галереї розташувалося понад 500 орендарів – магазини одягу та взуття, товари для дому, косметики та аксесуарів, послуги. Паркінг ТРЦ розрахований на 3500 машиномісць.

Серед переваг ТРЦ Respublika Park – унікальний громадський простір «Оазис» із живими рослинами (загальною площею 2000 кв.м), перша в Україні аеродинамічна труба (заввишки 20 метрів, 16 метрів вільного польоту), інноваційний digital-парк розваг Neopolis з величезним вибором та AR-атракціонів, найбільша в Європі американська гірка під дахом ТРЦ.

Команда агенції prcom відповідала за комплексну комунікаційну стратегію відкриття одного з найбільших ТРЦ, спрямовану на В2В та В2С-аудиторії.

Детальніше...