Beauty-вечірка разом з журналом JOY

Brouche event1

 

29 серпня комунікаційне агентство prcom організувало іміджевий захід для французького б'юті-центру Brouche Ladies Lounge.

У партнерстві з відомим глянцевим журналом JOY відбувся beauty-дівич-вечір. Програма заходу включала майстер-класи від фахівців б'юті-центру, подарунки та процедури по догляду за красою обличчя і тіла для кожної гості, а також розкішний candy bar. Агентство prcom повністю забезпечило організацію івенту і його пост освітлення в журналі JOY.

Детальніше...

Флешмоб для Glenmark

Flashmob


Агентство prcom організувало креативний флешмоб для фармацевтичної компанії Glenmark, який був ініційований у зв'язку з 10-річчям компанії в Україні.

Суть флешмобу полягала в тому, що представники Glenmark сформували «живі» легені, як символ лідируючого пульмонологічного напрямки бренду і здоров'я нації в цілому.

Композиція була знята з висоти пташиного польоту за допомогою дронів і інтегрована в корпоративне відео компанії.

Олена Яковенко розповіла mmr.ua про PR - корисності

IakovenkoOlena

 

Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, поділилася з порталом mmr.ua порцією корисних книг, локацій та курсів в рамках рубрики "Ретроспектива тижня".

 

mmr.ua от 10.09.2016

 

Відкриття нового магазину "ТМЦ"

TMC-7


30 липня 2016 року комунікаційне агентство prcom організувало відкриття нового магазину мережі «Територія мінімальних цін» (загальною площею 3000 м2) біля метро «Либідська».

У рамках комплексного маркетингового супроводу агентством була розроблена стратегія анонсування відкриття магазину, програма урочистого заходу і акції по стимулюванню потоку відвідувачів.

Про новий магазин потенційні покупці змогли дізнатися завдяки комплексній рекламній кампанії на брендмобілях та роботі промоутерів з прапорами і листівками, які розташувалися на найжвавіших перехрестях у довколишніх районах.

Детальніше...

Ювелирний прес-сніданок

Jewerly press-breakfast


23 червня 2016 року агентство prcom організувало прес-сніданок для ювелірної галереї «Софійська Брама. Українські Самоцвіти». Захід пройшов у флагманському бутику преміум-бренду і був присвячений запуску нової колекції. На прес-івенті були присутні 15 представників провідних цільових ЗМІ.

В рамках заходу, головний художник розповів про основну мету бренду - заявити про Україну, як про серйозного гравця на висококонкурентному ринку haute joaillerie, а також представив ексклюзивні прикраси з нової колекції, над створенням яких працюють gem-setter`и, кращі українські ювеліри і художники. Геммолог галереї повідав про унікальні камені з Волинського родовища, які служать матеріалом для розкішних ювелірних прикрас «Софійська Брама. Українські самоцвіти».

Детальніше...