
Асоціація рітейлерів України (RAU) запустила цикл безкоштовних навчальних вебінарів для рітейлерів і девелоперів. Мета ініціативи - виробити спільний план дій виходу ринку з кризи у зв'язку з карантином і пандемією.
Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, стала модератором двох подій.
10 квітня відбулося обговорення на тему: "Комунікація рітейлера зі співробітниками та клієнтами в умовах пандемії. Виходимо з кризи лідером!".
Спікерамі заходу виступили:
- голова PR-департаменту "Брокард-Україна" Катерина Гуленок
- директорка з комунікацій проєкту Всі. Свої Тетяна Фіщук
- директорка з маркетингу City Capital Group Тетяна Дадочкіна
- керівниця маркетингу та роздрібніх продажів SOVA Анна Коваль

Теми, які були розглянуті у рамках онлайн-зустрічі:
- Маркетинг в кризу: піти в підпілля і мовчати чи бути на зв'язку зі споживачем?
- Що робити брендам, щоб заробити репутаційні бали і вийти з ситуації переможцем?
- Головні правила здорової комунікації.
- Внутрішній піар: повідомляємо неприємні новини та непопулярні рішення.
Повний запис події: https://www.facebook.com/UkrainianRetailAssociation/videos/460380844714339/
А 8 травня пройшов вебінар «Маркетингова стратегія після карантину».
Спікерамі заходу стали:
- Ганна Корягіна - операційний лідер Ceetrus Ukraine
- Валерія Толочина - директор з маркетингу Intertop Ukraine
- Віолетта Титаренко - директор з маркетингу Люксоптика
- Олена Обухівська - менеджер з комунікацій Arricano

Експерти обговорили такі питання:
- Споживач. Що з ним відбувається зараз та що буде далі?
- Як повернути трафік у торговому центрі на докарантинний рівень: стратегії та тактичні інструменти?
- Які промо та комунікації необхідні, щоб компенсувати ситуацію першої половини року?
Найважливіші тези вебінару читайте за посиланням: https://rau.ua/novyni/marketyng-pislya-karantynu/