Олена Яковенко стала модератором RAU webinars

RAU-Meetings


Асоціація рітейлерів України (RAU) запустила цикл безкоштовних навчальних вебінарів для рітейлерів і девелоперів. Мета ініціативи - виробити спільний план дій виходу ринку з кризи у зв'язку з карантином і пандемією.
Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, стала модератором двох подій.

10 квітня відбулося обговорення на тему: "Комунікація рітейлера зі співробітниками та клієнтами в умовах пандемії. Виходимо з кризи лідером!".




Спікерамі заходу виступили:

  • голова PR-департаменту "Брокард-Україна" Катерина Гуленок
  • директорка з комунікацій проєкту Всі. Свої Тетяна Фіщук
  • директорка з маркетингу City Capital Group Тетяна Дадочкіна
  • керівниця маркетингу та роздрібніх продажів SOVA Анна Коваль

RAU webinar


Теми, які були розглянуті у рамках онлайн-зустрічі:

  • Маркетинг в кризу: піти в підпілля і мовчати чи бути на зв'язку зі споживачем?
  • Що робити брендам, щоб заробити репутаційні бали і вийти з ситуації переможцем?
  • Головні правила здорової комунікації.
  • Внутрішній піар: повідомляємо неприємні новини та непопулярні рішення. 

Повний запис події: https://www.facebook.com/UkrainianRetailAssociation/videos/460380844714339/

 

А 8 травня пройшов вебінар «Маркетингова стратегія після карантину».
Спікерамі заходу стали:

  • Ганна Корягіна - операційний лідер Ceetrus Ukraine
  • Валерія Толочина - директор з маркетингу Intertop Ukraine
  • Віолетта Титаренко - директор з маркетингу Люксоптика
  • Олена Обухівська - менеджер з комунікацій Arricano

 

RAU webinar2


Експерти обговорили такі питання:

  • Споживач. Що з ним відбувається зараз та що буде далі?
  • Як повернути трафік у торговому центрі на докарантинний рівень: стратегії та тактичні інструменти?
  • Які промо та комунікації необхідні, щоб компенсувати ситуацію першої половини року? 

Найважливіші тези вебінару читайте за посиланням: https://rau.ua/novyni/marketyng-pislya-karantynu/