
29 травня відбулося відкриття першого гіпермаркету Леруа Мерлен Україна у середині торгового центру. Магазин у ТРЦ «Retroville» (за адресою проспект Правди, 47) зайняв площу в 4 805 кв. м, при цьому в асортименті були збережені всі найбільш затребувані і перевірені попитом товари. Таким чином компанія тестує формат магазинів середньої площі, а також оновлену візуальну концепцію у навігації та мерчандайзингу.
У зону відповідальності prcom-ців входила PR-підтримка відкриття нової торгової точки:
У результаті вийшло понад 50 матеріалів у ділових, суспільно-політичних, спеціалізованих, жіночих ЗМІ та виданнях про будівництво і декор. А також пости на сторінках лідерів думок. Загальне охоплення склало 360 000 чол.
Від щирого серця бажаємо Leroy Merlin, єдиному європейському гравцеві DIY-формату в Україні, подальшого зростання і динамічного розвитку.


