
18 вересня відбувся черговий спільний захід агенції prcom і Асоціації рітейлерів України - RAU Marketing Day. Основною темою воркшопу стали сучасні digital-тренди у маркетингу.
Віолетта Титаренко, директор з маркетингу Люксоптика, розповіла про продажі в Instagram і поділилася секретами і лайфхаками роботи в даній соцмережі.
Олексій Тараненко, головний редактор Rozetka, в рамках презентації «YouTube для бізнесу: а чи треба?» пояснив, коли навіть не варто починати вести відеоблог компанії і як почати, якщо все-таки варто.
Марія Банько, директор з маркетингу Сім'ї ресторанів Діми Борисова розповіла про теорію поколінь, digital-стратегії для casual форматів (від хайпа до довгострокової лояльності), нові інструменти і підходи до комунікації за допомогою VR, ботів і гейміфікації.
Тетяна Дадочкіна, директор з маркетингу City Capital Group (Даринок, Арт-завод Платформа), розказала про використання різних інструментів для підвищення залученості користувачів в соціальних мережах, впровадження альтернативних методів для прокачування своєї ЦА, активації за допомогою інтерактивів.
В рамках заходу також виступили Заріна Нетовкина, амбасадор Ювелірного дому ZARINA, Тетяна Юрчишина, керівник бізнес-лінії «Системи аналізу та моніторингу» ЛІГА: ЗАКОН, Микола Маранчак, digital-маркетолог, журналіст Ukrainian Retail Association.
Prcom традиційно допомагав в розробці концепції воркшопу, тем для виступів і запрошенні спікерів.