
1 листопада 2024 року агенція prcom організувала пресбранч для Київського Ювелірного Заводу. Подія була присвячена відкриттю ювелірної виставки у Музеї сучасного мистецтва України з нагоди 88-річчя бренду. В рамках виставки в п’яти залах Музею були представлені різноманітні артефакти, які відображають славетну історію бренду: це каталоги виробів заводу, численні нагороди, якими були відзначені витвори ювелірного мистецтва на вітчизняних та міжнародних виставках та конкурсах, ескізи від дизайнерів КЮЗ та найголовніше – унікальні прикраси із приватних колекцій.
Під час заходу відбулася авторська екскурсія по прикрасам від головного художника бренду Ростислава Китача, міні-лекція про топази, берили та кварц з Волинського родовища та виступ культуролога від Музею сучасного мистецтва України.
Головними задачами агенції стала організація пресподії, написання усіх видів пресматеріалів, запрошення та робота з представниками ЗМІ під час івенту, ініціювання виходу матеріалів. Подію відвідали представники глянцевих, жіночих, city-guide та ділових видань: Marie Claire, Elle, Viva, Хочу, Ділова столиця, Womo, Українки, Depo, Ти Київ, 44.ua та інших. Загальна кількість виходів - 37.

5 червня 2024 року у КВЦ Парковий проєкт HealthLink провів завершальну конференцію. Команда prcom допомагала з організацією події. Головними завданнями було:
Агенція prcom відповідала за:

Розповідаємо про інформаційну кампанію, спрямовану на боротьбу зі стигмою та дискримінацією в сфері ВІЛ, яку ми реалізували для 100% LIFE - найбільшої пацієнтської організації України.
Проблематика:
Результати досліджень показали, що однією з головних проблем у сфері Сід ЛЖВ та ТБ є прояви самостигматизації та самодискримінації. Так, 58% респондентів відчувають складності з психологічним самопочуттям, впевненості у собі, стресостійкості, самоповазі, побудові відносин із представниками соціального оточення, дві третини (63%) зазначили про наявність хоча б одного негативного почуття щодо себе: сором, почуття провини, відчуття непотрібності або «забрудненності». Війна стала додатковим стресом та ще більш підсилила психологічні проблеми українців.

15 квітня 2023 року команда агенції prcom організувала свято Великодня для торгівельного центру Rive Gauche.
На відвідувачів очікували Великодні майстер-класи з виготовлення корзинок для яєць, підвісок із фетру, а також розпису дерев'яних виробів. Доповнили подію виступ фольклорного колективу з інтерактивним театрально-музичним дійством «Свято Веснянок» та розваги з ростовою лялькою Зайчиком.
Навіть у цей непростий період ТЦ Rive Gauche намагається створити атмосферу свята та єднання, підтримати моральний дух українців. А prcom-ці неймовірно раді бути причетними до організації подібних подій.
Незламні українці продовжують працювати, волонтерити та виборювати свою свободу та незалежність на усіх фронтах. Ще й при цьому встигають відпочивати та шанувати стародавні традиції. Так у грудні на територій ТЦ Rive Gauche та в галереях бутиків ТЦ Ашан Петрівка та Біличі пройшов справжній марафон зимових свят в українському стилі.
24 грудня у Rive Gauche відбулося обрядово-театральне дійство - святково вбрані у традиційні костюми артисти співали колядки, а 31 грудня ряжені вдягнені у козу Меланку та інші персонажі щедрували та бажали усім відвідувачам щастя та достатку.