Продовжуємо навчання

PR-Networking-Strategy


20 вересня 2013 року у агентстві prcom пройшов внутрішній тренінг на тему: «Ефективна організація робочого часу». Даний тренінг став другим у серії внутрішніх заходів, під назвою Сервіс, орієнтований на клієнта (СОК). Основна мета такої ініціативи - систематизація знань співробітників, опрацювання навичок та підвищення загального рівня сервісу і клієнтоорієнтованості.

Психолог, бізнес-тренер і консультант Олексій Мащенко розповів про основні принципи тайм-менеджменту, правильний розподіл робочих приорітетів, систему управління ресурсами і часом. Також Олексій розробив індивідуальні правила особистої ефективності для кожного учасника.

За відгуками співробітників агентства, тренінг вдався завдяки індивідуальному підходу і максимальній концентрації практичних рекомендацій.

 

InternalTrening