Дорогоцінний «Карнавал» або ювелірний прес-бранч

Karnaval


21 березня 2018 року комунікаційне агентство prcom організувало прес-бранч, присвячений дворіччю бренду «КЮЗ. Українські самоцвіти», а також запуску нової дорогоцінної колекції від її майстрів.

Захід відвідало 30 представників mass media і fashion-блогерів. Лінія «Карнавал», яку презентували гостям на цьому закритому прес-заході, викликала справжній фурор серед запрошених гостей. Інакше і бути не могло, адже на створення цієї лімітованої колекції художників і ювелірів надихнули мотиви запальних святкових маніфестацій по всьому світу - таємнича краса венеціанських карнавальних масок, феєричні бразильські костюми з екзотичним оперенням, а також барвисті українські мелодії щедрівок.

Демонструвала колекцію Марія Півонія, українська красуня і відомий модний блогер. Тренди моди зачіпають всі сфери життя, ювелірний світ - не виняток, тим приємніше мати до цього безпосереднє відношення.

Легкий фуршет, блиск самоцвітів, сяючі посмішки гостей, дотепний ведучий, легка музика, квіти і подарунки - все це створило легку весняну атмосферу і відчуття свята краси і пишноти.

За підсумком прес-бранчу вийшло близько 45 матеріалів зі згадкою бренду в пресі, інтернеті і соціальних мережах.


Karnaval1Karnaval2Karnaval3