III засідання PR-клубу

PRclub prcom


19 листопада 2015 року відбулося третє засідання PR-клубу на тему «Скандал, як інструмент особистісного піару». Ведучими і ініціаторами заходу виступили Олена Яковенко (керуючий партнер агентства prcom і декан PR-факультету Advertising school), Олена Куряча (декан факультету Copywring Advertising school) і Олена Луцька (викладач Школи Рекламних Технологій).

Спеціальним гостем клубу на цей раз став Михайло Ясинський, генеральний продюсер компанії Secret Service. Компанія Secret Service займається інформаційною підтримкою таких зірок, як Ольга Полякова, Макс Барських, Світлана Лобода, Аліна Гроссу, офіційного фан-клубу братів Кличків, і багатьох інших популярних представників українського шоу-бізнесу.

Під час засідання викладачі та студенти обговорили плюси і мінуси використання скандалу в якості PR-інструменту, згадали найяскравіші світові приклади вдалих і не дуже скандалів, а також яскравих і епатажних представників ділової сфери, які активно використовують провокаціі. А потім, у форматі "не для преси" Михайло Ясинський поділився своїм досвідом по "розкручуванню" скандалів в українському шоу-бізнесі і навів кілька прикладів, які стали для багатьох присутніх справжнім відкриттям.

На живих прикладах з власної практики Михайло також розповів про важливість ключових моментів, на яких необхідно вибудовувати грамотну історію для вдалого скандалу, а також відповів на запитання студентів.