
23 червня 2016 року агентство prcom організувало прес-сніданок для ювелірної галереї «Софійська Брама. Українські Самоцвіти». Захід пройшов у флагманському бутику преміум-бренду і був присвячений запуску нової колекції. На прес-івенті були присутні 15 представників провідних цільових ЗМІ.
В рамках заходу, головний художник розповів про основну мету бренду - заявити про Україну, як про серйозного гравця на висококонкурентному ринку haute joaillerie, а також представив ексклюзивні прикраси з нової колекції, над створенням яких працюють gem-setter`и, кращі українські ювеліри і художники. Геммолог галереї повідав про унікальні камені з Волинського родовища, які служать матеріалом для розкішних ювелірних прикрас «Софійська Брама. Українські самоцвіти».
Вишукану атмосферу сніданку підтримав легкий фуршет, музичний супровід і приємні подарунки представникам ЗМІ.
До завдань агентства prcom входив комплексний піар-супровід заходу, починаючи від написання усіх видів прес-матеріалів, закінчуючи загальною координацією івенту.


