
Prcom відновив внутрішні тренінги під назвою «СОК» («Сервіс, Орієнтований на Клієнта»). Основна мета даної ініціативи - систематизація знань співробітників, опрацювання основних навичок, необхідних у роботі, і підвищення загального рівня сервісу і клієнтоорієнтованості.
22 грудня 2016 року в агентстві prcom говорили про емоційні тексти і якісний контент для всіх видів ЗМІ. Письменник, декан курсу «Копірайтинг» Advertising school, журналіст з 17-річним досвідом роботи, Олена Куряча, розповіла prcom-цям про те як писати легко, просто і цікаво. Яскраві приклади та практичні завдання допомогли краще засвоїти теорію і закріпити отримані знання.
Дякуємо неймовірно харизматичному лектору за натхнення і мотивацію, а також за заряд позитивної енергії, отримані за підсумком майстер-класу.