Відкриття нового магазину "ТМЦ"

TMC-7


30 липня 2016 року комунікаційне агентство prcom організувало відкриття нового магазину мережі «Територія мінімальних цін» (загальною площею 3000 м2) біля метро «Либідська».

У рамках комплексного маркетингового супроводу агентством була розроблена стратегія анонсування відкриття магазину, програма урочистого заходу і акції по стимулюванню потоку відвідувачів.

Про новий магазин потенційні покупці змогли дізнатися завдяки комплексній рекламній кампанії на брендмобілях та роботі промоутерів з прапорами і листівками, які розташувалися на найжвавіших перехрестях у довколишніх районах.

 

 

ТМС-1TMC-4TMC-3


У день відкриття магазину prcom підготував насичену розважальну програму, безліч сюрпризів і подарунків. Офіційна частина складалася з церемонії перерізання червоної стрічки і виступу представника мережі. А потім перші 100 покупців стали щасливими володарями приємних призів.


TMC-6TMC-12TMC-8


Маленькі гості магазину змогли побачити виступ фокусника, шоу-програму величезних мильних бульбашок, а також безкоштовно зробити аквагрим, флеш-тату або спробувати солодку вату. Також малюків розважали веселі міньйони.


TMC-10TMC-9TMC-10.jpg - копия


Протягом цілого дня відвідувачі взяли участь у безлічі конкурсів та вікторин від ведучого, насолодилися модними сетами від DJ. В кінці вечора глядачів чекало шоу запальних танцівниць, а кульмінацією заходу став виступ неповторної MamaRika (колишньої Еріки) і розіграш головного призу у 50 000 грн.