PRCOM запустило чат-бота

prcom Chat-bot2


Комунікаційне агентство prcom запустило чат-бота в Facebook - Messenger. За запитом користувача бот розповідає про послуги агентства і допомагає знайти інформацію про його кейси, клієнтів і останні новини. При необхідності, він підключить до розмови адміністратора або зв'яже безпосередньо з керівником агентства.

Бот вкрай ввічливий і інтелігентний, - якщо ваша ранкова кава була недостатньо солодкою, а ввечері вам наступили на ногу в громадському транспорті, - стукайте, у prcom є чим підняти вам настрій. Просто натисніть «Надіслати повідомлення» і напишіть «привіт» 

Ті, кому необхідні PR-послуги, можуть через бота оформити заявку на роботу з агентством. При виборі пункту меню «Замовити послугу» він запропонує відразу ж заповнити бриф, вказати завдання, цільову аудиторію, передбачуваний бюджет і інші параметри кампанії.

Після відправки повідомлення заявка передається співробітникам prcom для подальшої обробки, зворотний зв'язок також можна отримати через Messenger.

Христина Синьоока, SMM Head комунікаційного агентства prcom:

«Чат-бот - це безцінний дар передових технологій сучасним SMMщикам. Особливо тим фахівцям, які займаються просуванням великих брендів в соціальних мережах. З одного боку, це спосіб позбутися від рутинних завдань, а з іншого боку - автоматизувати обробку заявок від користувачів. Бізнес також зацікавлений в подібних інструментах, адже людина, посилаючи бренду запит, очікує отримати відповідь якомога швидше. І чат-бот тут стає справжнім порятунком, дозволяючи моментально відповідати на десятки типових питань щодня».

Месенджери - найзручніший канал спілкування для мільйонів, як показала практика і цифри статистики. На даний момент, аудиторія месенджерів перевищує аудиторію соціальних мереж. Чат-бот дозволяє спілкуватися в тому ж інтуїтивно зрозумілому форматі і в тому ж просторі, де ви вже спілкуєтеся з друзями, колегами і родичами, без зайвого інформаційного шуму.