Спільний workshop RAU і prcom

RAUprcom3event


29 січня 2018 року Асоціація рітейлерів України (RAU) і агентство prcom провели спільний workshop "Тренди 2019. Всі про influencer marketing, колаборації і SMM".

Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, розповіла про найгучніші PR і SMM скандали сфери рітейлу і поділилася порадами, як ефективно впоратися з кризовою ситуацією, якщо бренд вже в неї потрапив.

В рамках заходу також виступили Анна Коваль, CMO ювелірного бренду SOVA, Ольга Бєлікова, Head of SMM Kasta, Лера Толочина, Head of Marketing Intertop і Юлія Шилова, CMO Omnicore.

Анна Коваль розповіла про найважливіші інструменти для бізнесу в соцмережах, блогерів і мікроблогерів, гейміфікацію, ситуативний контент. Ольга Бєлікова розкрила всі секрети співробітництва з лідерами думок і поінформувала, що потрібно зробити, щоб співпраця була продуктивною для обох сторін. Лера Толочина виступила з темою «Колаборації. Навіщо рітейлеру об'єднуватися з іншим брендом або дизайнером» і поділилася досвідом колаборацій Intertop-у. Юлія Шилова розкрила тему омніканальності і детально розглянула переваги e-сommerce формату в порівнянні з традиційним рітейлом.

Учасниками workshop-а стали представники таких компаній як Watsons, Zarina, Епіцентр К, Антошка, Ашан, Dragon Capital, Поїхали з нами, ARGO, UT STORE, Salateira, Leroy Merlin Україна, Arricano, Yves Rocher Україна, ТРЦ Sky Park, ТЦ Амстор , Meliorika, ТРЦ Піраміда, Міккі, Ceetrus Ukraine та інші.

Більше про захід можна дізнатися на сайті RAU.

ПІДСУМКИ:

  • близько 100 задоволених учасників
  • актуальні теми і цікавий контент
  • натхненні спікери

Будемо чекати вас на наступних івентах від prcom! Слідкуйте за анонсами.

 

RAUprcom3event2RAUprcom3event4RAUprcom3event3