
Для prcom грудень став одним з найспекотніших місяців в році. І справа тут зовсім не у глобальному потеплінні. Поки ви, улюблені клієнти та партнери, займалися пошуком подарунків і підготовкою до свят, наша команда організувала цілу серію різноманітних передноворічних заходів для своїх клієнтів. Хочемо розповісти про один із них.
Протягом чотирьох субот грудня відвідувачів ТЦ Ашан «Петрівка» очікувало захоплююча «Гастрономічна подорож навколо світу». Кожен вікенд був присвячений певній країні і її кулінарним традиціям. Шеф-кухарем дійства стала Дар'я Дорошкевич - представник Джеймі Олівера в Україні, сертифікований фахівець з харчування. У заході взяло участь близько 385 відвідувачів.
Перша субота грудня була присвячена Норвегії. У цей день Дар'я разом з гостями івенту готували салат з норвезьким оселедцем і домашнім майонезом, хрусткий лосось з розмарином, а також норвезький яблучний десерт. Крім приготування страв відвідувачів розважали гігантські білі ведмеді.



12 грудня запам'яталося гостям торгового центру, як день, присвячений китайській кухні. Дарина здивувала усіх присутніх незвичайними поєднаннями смаків, приготувавши яєчну локшину з морквою, грибами і кунжутом, чилі брокколі і суп з локшиною і пекінською капустою. Доповнило день китайської культури хід справжнього карнавального дракона.



У день Святого Миколая Торговий Центр Ашан «Петрівка» перейнявся американською культурою. Гості змогли не тільки спробувати американські бургери з буряком, курячі нагетси, ягідний шейк і найвідоміший салат Коулслоу, а й познайомитися з ковбоями на ходулях, а також зробити фото з живою статуєю Свободи.




Завершила серію кулінарних майстер-класів країна романтики і мистецтва - Франція. В останню суботу грудня Дарина Дорошкевич з властивим їй французьким шармом і грацією приготувала паштет з яблуками і качиною печінкою, суп із селери з білим вином, курячу грудку зі смородиною, а також салат «Олів'є» на французький манер. Допомагали їй у цьому веселі міми. Атмосферу французького вікенду доповнила міні копія Ейфелевої вежі.


В рамках даного проекту, основними завданнями агентства prcom були:
12 годин кулінарного чаклунства, 14 оригінальних страв, 385 задоволених дегустаторів, сотні щасливих облич відвідувачів і океан «спасибі» від учасників.
Хіба це не найкраща нагорода за виконану роботу?