Workshop для IREX

BusinessStorytelling


Що таке сторітеллінг? Як він допомагає бізнесу? Які існують правила та алгоритми гарної історії?

На ці та багато інших питань, отримали відповіді випускники програм Muskie and UGRAD в рамках воркшопу організованого IREX Ukraine.

Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, і Олена Куряча, оглядач газети «Бізнес», розповіли як за останній час змінилася комунікаційна модель, що сильніше впливає на споживача: сухі факти або яскраві емоції, які саме складові історії існують. А також, як почати свою розповідь, навіщо потрібні поворотні моменти, як правильно написати історію, яку дочитаю до кінця.

Не обійшлося і без практичного блоку, під час якого слухачі воркшопу закріпили отриману інформацію і написали свої власні бізнес-story.

 

IREX workshop2IREX workshopIREX workshop3