
Що таке сторітеллінг? Як він допомагає бізнесу? Які існують правила та алгоритми гарної історії?
На ці та багато інших питань, отримали відповіді випускники програм Muskie and UGRAD в рамках воркшопу організованого IREX Ukraine.
Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, і Олена Куряча, оглядач газети «Бізнес», розповіли як за останній час змінилася комунікаційна модель, що сильніше впливає на споживача: сухі факти або яскраві емоції, які саме складові історії існують. А також, як почати свою розповідь, навіщо потрібні поворотні моменти, як правильно написати історію, яку дочитаю до кінця.
Не обійшлося і без практичного блоку, під час якого слухачі воркшопу закріпили отриману інформацію і написали свої власні бізнес-story.


