Найкращі піар-кампанії минулого

prcom mmr


Вважаєте, що креативні акції ліше для піарників нинішнього покоління? А дарма, адже давно відомо, що обмежений набір інструментів для виконання завдання стимулює мозок знаходити незвичайні та елегантні рішення.

Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, на оновленому MMR розповідає про найкращі піар-кампанії минулого. Виявляється, що порох у порохівницях був і 50 років тому, а повчитися у класиків завжди корисно.


mmr.ua від 10.06.2016

Французька весна в ТЦ «Піраміда»

Event8MarchPiramida


Справжнє свято весни і краси панувало 8 березня у торговому центрі «Піраміда».

Гостей ТЦ зустрічала, оповита романтикою і французьким шармом, фотозона «Ейфелева вежа». Професійний шаржист пропонував відвідувачам побачити себе трохи з іншого боку, отримавши в подарунок кумедний малюнок з власним зображенням. Для любителів екзотики у Міжнародний жіночий день працювала виставка живих метеликів. Яскраві, красиві вони радували усіх присутніх і застигали на руках відвідувачів перед об'єктивами фотокамер.

Привітати прекрасну половину людства в цей день ТЦ «Піраміда» запросила скрипаля, який своєю музикою зачарував гостей, створивши атмосферу ще більшої вишуканості і казковості. Особливим подарунком для прекрасних дам стали також привітання галантних аніматорів, які пригощали жінок смачними макарунсами.

Агентство prcom здійснило повну підтримку заходу - від концепції до реалізації та координації активностей. Найголовнішим подарунком для нас у цей день стали щасливі обличчя відвідувачів ТЦ «Піраміда». Сподіваємося, що всі гості отримали масу задоволення, а приємні спогади про цей день будуть ще довго зігрівати серця і дарувати віру у прекрасне.

Workshop для IREX

BusinessStorytelling


Що таке сторітеллінг? Як він допомагає бізнесу? Які існують правила та алгоритми гарної історії?

На ці та багато інших питань, отримали відповіді випускники програм Muskie and UGRAD в рамках воркшопу організованого IREX Ukraine.

Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, і Олена Куряча, оглядач газети «Бізнес», розповіли як за останній час змінилася комунікаційна модель, що сильніше впливає на споживача: сухі факти або яскраві емоції, які саме складові історії існують. А також, як почати свою розповідь, навіщо потрібні поворотні моменти, як правильно написати історію, яку дочитаю до кінця.

Не обійшлося і без практичного блоку, під час якого слухачі воркшопу закріпили отриману інформацію і написали свої власні бізнес-story.

Детальніше...

Масове опитування ЦА

Analyze-Survey

 

У березні 2015 року агентство prcom, для одного з міжнародних клієнтів, провело серію off-line і on-line опитувань представників стейкхолдерів і лідерів думок.

Основним завданням дослідження було виявлення основних характеристик свідомості споживача, а також формування позитивного сприйняття одного з об'єктів клієнта. Вибірка off-line опитування склала 100 чол. On-line охоплення - близько 20000 чол.

У результаті prcom підготував аналітичний звіт з рекомендаціями щодо подальших дій і аналізом особливостей сприйняття цільової аудиторії.

Весняні випуски газети ЦТ "Дарынок"

Newspaper Darynok new


Зустрічайте нові, яскраві, весняні випуски газети ЦТ «Даринок».

Як завжди море корисної інформації, поради щодо вибору луків, створення домашнього затишку, гороскоп, рецепти, а також дисконтні купони.

Нагадуємо, що в зону відповідальності агентства prcom входить повний комплекс послуг із запуску видання у друк: розробка концепції рубрик, написання і редактура всіх текстових матеріалів, підбір фотомоделей, робота зі стилістом, організація фотосесії, обробка фотографій, дизайн та верстка видання.

Детальніше...