
Вважаєте, що креативні акції ліше для піарників нинішнього покоління? А дарма, адже давно відомо, що обмежений набір інструментів для виконання завдання стимулює мозок знаходити незвичайні та елегантні рішення.
Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, на оновленому MMR розповідає про найкращі піар-кампанії минулого. Виявляється, що порох у порохівницях був і 50 років тому, а повчитися у класиків завжди корисно.

Справжнє свято весни і краси панувало 8 березня у торговому центрі «Піраміда».
Гостей ТЦ зустрічала, оповита романтикою і французьким шармом, фотозона «Ейфелева вежа». Професійний шаржист пропонував відвідувачам побачити себе трохи з іншого боку, отримавши в подарунок кумедний малюнок з власним зображенням. Для любителів екзотики у Міжнародний жіночий день працювала виставка живих метеликів. Яскраві, красиві вони радували усіх присутніх і застигали на руках відвідувачів перед об'єктивами фотокамер.
Привітати прекрасну половину людства в цей день ТЦ «Піраміда» запросила скрипаля, який своєю музикою зачарував гостей, створивши атмосферу ще більшої вишуканості і казковості. Особливим подарунком для прекрасних дам стали також привітання галантних аніматорів, які пригощали жінок смачними макарунсами.
Агентство prcom здійснило повну підтримку заходу - від концепції до реалізації та координації активностей. Найголовнішим подарунком для нас у цей день стали щасливі обличчя відвідувачів ТЦ «Піраміда». Сподіваємося, що всі гості отримали масу задоволення, а приємні спогади про цей день будуть ще довго зігрівати серця і дарувати віру у прекрасне.

Що таке сторітеллінг? Як він допомагає бізнесу? Які існують правила та алгоритми гарної історії?
На ці та багато інших питань, отримали відповіді випускники програм Muskie and UGRAD в рамках воркшопу організованого IREX Ukraine.
Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, і Олена Куряча, оглядач газети «Бізнес», розповіли як за останній час змінилася комунікаційна модель, що сильніше впливає на споживача: сухі факти або яскраві емоції, які саме складові історії існують. А також, як почати свою розповідь, навіщо потрібні поворотні моменти, як правильно написати історію, яку дочитаю до кінця.
Не обійшлося і без практичного блоку, під час якого слухачі воркшопу закріпили отриману інформацію і написали свої власні бізнес-story.

У березні 2015 року агентство prcom, для одного з міжнародних клієнтів, провело серію off-line і on-line опитувань представників стейкхолдерів і лідерів думок.
Основним завданням дослідження було виявлення основних характеристик свідомості споживача, а також формування позитивного сприйняття одного з об'єктів клієнта. Вибірка off-line опитування склала 100 чол. On-line охоплення - близько 20000 чол.
У результаті prcom підготував аналітичний звіт з рекомендаціями щодо подальших дій і аналізом особливостей сприйняття цільової аудиторії.

Зустрічайте нові, яскраві, весняні випуски газети ЦТ «Даринок».
Як завжди море корисної інформації, поради щодо вибору луків, створення домашнього затишку, гороскоп, рецепти, а також дисконтні купони.
Нагадуємо, що в зону відповідальності агентства prcom входить повний комплекс послуг із запуску видання у друк: розробка концепції рубрик, написання і редактура всіх текстових матеріалів, підбір фотомоделей, робота зі стилістом, організація фотосесії, обробка фотографій, дизайн та верстка видання.