
Генеруючи концепцію святкування 8 березня для нашого улюбленого клієнта - торгового центру "Піраміда", ми вирішили об'єднати традиційні активності та сучасні технології. Результатом роботи команди prcom став вельми незвичний івент.
Прекрасних відвідувачок торгового центру зустрічав справжній робот-романтик, а всюдисущі папараці на роликах змусили кожну жінку відчути себе зіркою. У цей день жінки отримали живі квіти і приємні компліменти від робота, а також змогли зробити миттєве фото на пам'ять.
У день заходу у торговому центрі панувала атмосфера щастя, любові і посмішок. А доказом тому стали десятки слів подяки і сяючі очі тих, заради кого ми так старалися. Свято вдалось! А ми вже придумуємо нові, не менш креативні ідеї майбутніх заходів, стежте за нашими анонсами.

Для prcom грудень став одним з найспекотніших місяців в році. І справа тут зовсім не у глобальному потеплінні. Поки ви, улюблені клієнти та партнери, займалися пошуком подарунків і підготовкою до свят, наша команда організувала цілу серію різноманітних передноворічних заходів для своїх клієнтів. Хочемо розповісти про один із них.
Протягом чотирьох субот грудня відвідувачів ТЦ Ашан «Петрівка» очікувало захоплююча «Гастрономічна подорож навколо світу». Кожен вікенд був присвячений певній країні і її кулінарним традиціям. Шеф-кухарем дійства стала Дар'я Дорошкевич - представник Джеймі Олівера в Україні, сертифікований фахівець з харчування. У заході взяло участь близько 385 відвідувачів.

Улюблені клієнти, партнери, колеги, друзі!
Напередодні 2016 року, хочемо побажати вам запаморочливих перемог, нових можливостей і креативних рішень.
Завжди ваш, prcom!

20 листопада 2015 року девелоперська компанія City Capital Group відкрила торговий об'єкт - продовольчий ринок нового покоління «БАZАR на Лісовій».
Загальна площа проєкту складає 10 400 м2. Об'єкт розрахований на 245 торгових місць, площею від 6 до 200 м2, з яких 80% відведено для продажу продуктів харчування, 15% - для промислової групи товарів. Окрім того, «БАZАR на Лісовій» пропонує споживачам широкий перелік сервісів і додаткових послуг, серед яких кафе, банк, аптека, перукарня, фуд-корт та інші. Це єдиний об'єкт подібного масштабу і формату, відкритий в Україні в 2015 році.
Агентство prcom відповідало за інформаційну підтримку відкриття «БАZАR на Лісовій». Співробітники pr-агентства підготували прес-релізи для ділових, спеціалізованих і суспільно-політичних ЗМІ і забезпечили освітлення відкриття серед В2В-аудиторії та широкої громадськості.

27 листопада 2015 року у Fedoriv Hub пройшов VII Конгрес інформаційних сайтів і міських порталів. Основними темами заходу стали монетизація, маркетинг та контент інформаційних сайтів і міських порталів.
В якості спікерів на заході виступили Кшиштоф Мікульські (Agora.pl), Юрій Зісер (засновник tut.by), Бартош Залецкая (gazeta.pl), Денис Бігус («Канцелярська сотня»), і ще 25 представників провідних медіакомпаній, SEO, SMM , маркетингових та рекламних агентств.
Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, в рамках Конгресу, поділилася ТОП-10 кращими PR-ідеями просування медіа. Олена розповіла про найкреативніші та цікаві кейси із зарубіжної практики, а також розкрила деякі секрети pr-кампаній провідних видань, ТБ-каналів і інтернет-порталів.