
27 жовтня 2017 року відбулась церемонія нагородження Національної Премії CP Awards.
Це професійна нагорода, яка з 2008 року вручається за досягнення в області нерухомості України. Захід проводиться провідним спеціалізованим виданням Commercial Property, які працюють на ринку України вже понад 14 років. У 2017 році лауреати Премії будуть визначатися в 15 номінаціях: офісна, торгова, готельна нерухомість та інші.
У складі журі - визнані українські та зарубіжні експерти, серед яких і керуючий партнер агентства prcom Яковенко Олена.

20 червня 2017 року агентство prcom організувало для FM Logistic VIP-захід, присвячений завершенню будівництва 5-ї секції логістичного комплексу в с. Дударків і 50-річному ювілею компанії. FM Logistic - французький логістичний оператор, лідер ринку, який надає повний комплекс послуг з управління ланцюжком поставок.
Почесними гостями та спікерами заходу стали пані Ізабель Дюмон, Надзвичайний і Повноважний Посол Франції в Україні, Жан-Крістоф Маші, виконавчий директор FM Logistic, Жиль Фор, Президент, генеральний директор BATI Logistic, Себастьян Лардел'є, генеральний директор FM Logistic Україна. В рамках відкриття 5-секції пройшла офіційна прес-конференція, на якій спікери розповіли про подальшу стратегію розвитку компанії на українському ринку. У зону відповідальності агентства prcom входило повне організаційне та PR- супроводження заходу.

17-18 червня Be First Marketing School організував дводенний інтенсив «Communications & PR» - унікальний курс для PR-фахівців, заснований на професійному досвіді кращих практиків PR-індустрії.
Яковенко Олена, керуючий партнер агентства prcom, прочитала лекцію «Коммунікуй або помри. Нові правила PR епохи digital» і розповіла про основні PR-тренди і тенденції 2017 року.

Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom розповіла mmr.ua на що звернути увагу сучасному піарнику в епоху постправди, діджіталізаціі інформаційного простору і фастфуд контенту. Які компетенції набувають першорядного значення, а які поступово стають неактуальними.

30 травня 2017 року Асоціація рітейлерів України (RAU) разом з prcom провела фокус-групу на тему: «Позиціонування рітейлу в digital еру».
Провідні експерти, директори з маркетингу і SMM-ники сфери рітейлу поділилися своїм досвідом щодо актуальних питань просування в соціальних мережах. Під час фокус-групи також була проведена годинна панельна дискусія, модератором якої виступила Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom.
Більше інформації з фокус-групи: https://rau.ua/workshop-ua/workshop-2-2/