Зоопарк під мікроскопом

prcom Immochan


Ще зовсім трохи і сезон відпусток буде в cамом розпалі, а поки ми намагаємося провести вихідні на свіжому повітрі, вирватися за межі міста або, як мінімум, прогулятися по парку. Безсумнівно, відпочинок на природі очищає наші думки і перезавантажує мозок, заряджаючи енергією. Саме тому кожен з нас повинен задуматися над тим, як зберегти навколишнє середовище і нашу прекрасну планету.

У квітні prcom-івці провели івент, присвячений Міжнародному Дню Землі, для двох галерей бутиків ТЦ Ашан Петрівка і ТЦ Ашан Біличі. Завдяки програмі розваг відвідувачі змогли ближче познайомитися з дивовижним світом флори і фауни: побували на міні-виставці хижих рослин і комах, вивчили у зоопарку під мікроскопом, невидимі неозброєним оком, мікроорганізми, а також здійснили захоплюючу подорож по безкрайніх просторах космосу в зоні віртуальної реальності.

Детальніше...

Міжнародна виставка індустрії рітейлу та девелопменту RDBExpo

IakovenkoRDBExpo


6-7 квітня в Києві відбулася перша в Україні спеціалізована міжнародна виставка індустрії рітейлу і девелопменту - RDBExpo-2017, організована RAU (Асоціацією рітейлерів України).

Захід зібрав понад 2000 гостей - представників компаній сфер роздрібної торгівлі, комерційної нерухомості, сегменту b2b. У виставці брали участь перші особи - власники, топ-менеджмент і лінійні керівники - лідерів ринку роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості України та інших країн, серед яких Польща, Білорусь, Франція, Німеччина, Австрія, Швеція, Росія, Казахстан, Грузія, Туреччина, Єгипет.

В рамках бізнес-програми було заявлено 12 тематичних конференцій. Яковенко Олена, керуючий партнер агентства prcom і Тетяна Дадочкіна, директор з маркетингу City Capital Group виступили в рамках секції «Маркетинг і PR як мистецтво продажів» з доповіддю на тему: «Робота з opinion leaders в ритейлі». Спікери розповіли про те, хто такі лідери думок і навіщо з ними співпрацювати, якіх форматів і правил взаємодії бажано дотримуватися.

Детальніше...

Art Brunch бренду "КЮЗ. Українські Самоцвіти"

ArtBrunch prcom

 

У витонченому дизайні кожної прикраси «Театральні Сезони» художникам і ювелірам бренду вдалося майстерно втілити ніжність металу і приховану силу натуральних каменів. Красу і точність ліній, що з'являються перед пильними поглядами знавців, об'єднує в собі загальна «театральна» концепція, навіяна мотивами найвідоміших творів балету, опери та оперети. У ній увертюра переходить в пролог, а чудовий фінал викликає бурю непідробних емоцій і захоплені оплески.

Для того, щоб ще більше підкреслити ексклюзивність виробів бренду всі деталі прес-заходу обігравали ідею Art-а: в якості моделей виступили справжні балерини, а галерея була прикрашена картинами українських художників, про яких розповів мистецтвознавець Музею сучасного мистецтва України.

Жива класична музика і дегустація вина та сирів стала приємним завершенням витонченого ювелірного Art Brunch-у.

Детальніше...

Прес-конференція уряду Египту

event prcom Join UP


02 лютого 2017 року агентство prcom організувало для уряду Єгипту (за підтримки Міністерства Єгипту, представників бізнес-сектору, а також лідируючого туроператора України Join UP!) прес-конференцію на тему: «Єгипет. Нові можливості".

У заході взяли участь високопоставлені гості: Хоссам Алі, посол Єгипту в Україні, Ахмед Абдалла, гавернер регіону Ред Сі, Халед Фуду, гавернер регіону Південний Синай, Іван Ліптуга, глава департаменту туризму і курортів Міністерства економічного розвитку торгівлі України, Олександр Альба, комерційний директор туроператора Join UP!.

Під час прес-конференції представники уряду Єгипту заявили про те, що очікують збільшення туристичного потоку з України на 40% (майже 600 000 чоловік). З метою підвищення привабливості відпочинку для туристів, Central Bank of Egypt виділив безвідсотковий кредит у розмірі 250 млн доларів на проведення реновації та відновлення готельної бази кращих курортів країни. Також, у цьому році вперше для України буде запущена ексклюзивна чартерна програма на середземноморський курорт Ель-Аламейн.

Детальніше...

3 корисні поради з SMM

Smm2


Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, розповіла порталу business.ua навіщо компаніям необхідний Social Media Marketing, які фінансові результати може принести активна робота в соціальних мережах і на що варто звернути увагу в першу чергу, щоб не допускати помилок і не потрапити в халепу.


business.ua