Комунікаційні скандали у період пандемії

MMR ЯковенкоОлена


Спеціально для Marketing Media Review, Олена Яковенко, керуюча партнерка агенції prcom, згадала найяскравіші комунікаційні скандали періоду пандемії:

  • Чому подвійні стандарти не найкраща стратегія?
  • Як комунікувати на тему здоров'я і не потрапити в халепу?
  • Чи варто звільняти по zoom?
  • Трамп - жертва масового флешмобу в TikTok?

Читайте матеріал за посиланням:

https://mmr.ua/show/kommunikaczionnye-skandaly-v-period-pandemii

PR-підтримка відкриття нового магазину Leroy Merlin

LeroyMerlin Retroville


29 травня відбулося відкриття першого гіпермаркету Леруа Мерлен Україна у середині торгового центру. Магазин у ТРЦ «Retroville» (за адресою проспект Правди, 47) зайняв площу в 4 805 кв. м, при цьому в асортименті були збережені всі найбільш затребувані і перевірені попитом товари. Таким чином компанія тестує формат магазинів середньої площі, а також оновлену візуальну концепцію у навігації та мерчандайзингу.

У зону відповідальності prcom-ців входила PR-підтримка відкриття нової торгової точки:

  • написання В2В і В2С прес-матеріалів
  • генерування виходів у ЗМІ
  • робота з лідерами думок
  • формування аналітичного звіту

 

Детальніше...

Олена Яковенко стала модератором RAU webinars

RAU-Meetings


Асоціація рітейлерів України (RAU) запустила цикл безкоштовних навчальних вебінарів для рітейлерів і девелоперів. Мета ініціативи - виробити спільний план дій виходу ринку з кризи у зв'язку з карантином і пандемією.
Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, стала модератором двох подій.

10 квітня відбулося обговорення на тему: "Комунікація рітейлера зі співробітниками та клієнтами в умовах пандемії. Виходимо з кризи лідером!".



Детальніше...

Кризові коммунікації

OlenaIakovenko NV


Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, в колонці для НВ, поділилася 5 простими кроками, як зупинити паніку у зв'язку з пандемією і кризою і допомогти співробітникам прийняти нову реальність.


НВ від 14 березня 2020 року

 

Відкриття Сільпо на Даринку

DarynokSilpo


У кінці грудня на Даринку відбулося відкриття нового дизайнерського супермаркету Сільпо у стилі Великого Шовкового Шляху, загальною площею майже 1500 кв.м. Агенція prcom відповідала за PR-супровід відкриття, розсилку прес-паків для ЗМІ, написання В2В та В2С прес та пострелізів, організацію інтерв’ю з СЕО Даринку, роботу з лідерами думок.

На 2020 рік на Даринку заплановано проведення низки концептуальних змін. По-перше, у середині маркет-молу буде оновлена зона фуд-корту, загальна площа якої складе 1477 кв. м. По-друге, відбудеться відкриття нового коворкінгу Platforma Office Club від Coworking Platforma. Простір буде розташовано на третьому поверсі в корпусі 3 Д і охопить площу в 3700 кв. м (800 посадкових місць).


Детальніше...