Агентство prcom з'ясувало, що дратує журналістів

Mass media


Журналістів найбільше дратує, коли респонденти говорять банальні речі, не відповідають прямо на поставлені питання, не коментують гострі теми, нешанобливо ставляться до співрозмовника. Ці, здавалося б очевидні речі, наочно проілюструвало дослідження, ініційоване агентством prcom.

В ході опитування, проведеного серед українських журналістів, що працюють у різних ЗМІ, стало очевидно, що куди спокійніше «акули пера» відносяться, коли спікер чесно зізнається, що не знає відповіді на питання чи помітно нервує під час інтерв'ю.

Детальніше...

Розкриті деякі секрети успішного інтерв'ю

Interview

 

03 липня 2013 року pr director агентства prcom Олена Яковенко, оглядач газети «Бізнес» Олена Куряча і шеф-редактор ТРК «Ера» Айна Бадалова провели авторський майстер-клас «10 секретів успішного інтерв'ю» для PR-комітету «EBA» (The European Business Association, Ukraine).

Як зазначили самі організатори, за 2013 рік ця зустріч стала найбільш інтерактивною та ефективною.


Детальніше...

Як сформувати згуртовану команду

Vlast Deneg

 

Ми прагнемо до того, щоб у нашому агентстві панувала здорова, творча атмосфера. Наставництво, взаємовиручка, проактивність є частиною нашої корпоративної культури.

У останньому номері журналу «Власть Денег», pr director агентства prcom Олена Яковенко, поділилася секретами того, як нейтралізувати неконструктивну поведінку підлеглих і сформувати по-справжньому згуртовану і дружну команду.

 

Власть Денег №23(388), 07 червня - 13 червня 2013 г.

День захисту дітей у ТЦ «Ашан»

 Event

На початку червня для самих маленьких відвідувачів галерей торгового центру відбувся захід, присвячений Дню захисту дітей. Святкову атмосферу та гарний настрій створювали професійні аніматори, веселі клоуни та гротескні міми. Малюки і їх батьки змогли стати активними учасниками дійства, а також насолодитися феєричним шоу мильних бульбашок.

 

Детальніше...

Prcom запустило серію внутрішніх тренінгів

House training
В агентстві prcom стартувала серія внутрішніх тренінгів, під назвою «СОК» («Сервіс Орієнтований на Клієнта»). Тренінги спрямовані на ключових співробітників - client service команду компанії, яка щодня комунікує з пулом потенційних та постійних клієнтів. Основною метою занять, є удосконалення зовнішньої комунікації, поліпшення умов обслуговування, закріплення навичок клієнтоорієнтованості.

Першим тренером курсу став Олексій Мащенко - психолог, бізнес-тренер, консультант, який має понад 15-річний досвід роботи у програмах корпоративного навчання. Олексій провів майстер-клас на тему: «Клієнторієнтовані переговори», в ході якого розповів про ключові складові переговорного процесу, основні етапи та моделі, золоту тріаду і основні табу переговорів.

Детальніше...