
А як ви думаєте чи допомагає патріотизм у рекламі продавати частіше, більше і дорожче у сучасних непростих реаліях?
Думка керуючого партнера агентства prcom Олени Яковенко у авторській колонці для газети «Капітал».
Газета "Капітал" №113 (290) від 21 липня 2014 року

У квітні 2014 року агентство prcom виграло тендер на проведення VIP-відкриття ТРЦ Rose Park.
У тендері брали участь 5 event-агентств України, перед якими стояло непросте завдання - знайти нові нестандартні рішення для організації відкриття унікального торгово-розважального центру. А також донести ключові цінності Rose Park: еко-концепцію, digital-складову, унікальність.
Після проведення кількох етапів тестування, креативних брейнстормингов і яскравих ідей, команда prcom здобула перемогу.
Тендерна комісія Іммошан Україна: «При виборі партнера для проведення церемонії відкриття ТРЦ Rose Park, нам було важливо побачити, що команда агентства розуміє завдання брифу і готова запропонувати нестандартні рішення.

Гаррі Беквіт у своїй книзі "Продаючи невидиме. Керівництво по сучасному маркетингу послуг" стверджує: "Краще мати погану популярність, ніж не мати ніякої". Схоже, деякі особистості і компанії абсолютно згодні з цим і цілеспрямовано відбудовують собі скандальний імідж.
Агентство prcom проаналізувало, наскільки це ефективно, і склало топ-рейтинг найбільш яскравих і успішних PR-кампаній.
![]()
Олена Яковенко, pr director агентства prcom, розкриває деякі секрети кризової комунікації.
Вам доводиться повідомляти неприємні новини співробітникам або клієнтам? Якщо так, то у свіжому випуску газети «Бізнес» читайте про те, як це робити правильно.

В кінці березня 2014 року команда агентства prcom провела урочисте VIP-відкриття, унікального у своєму роді, виставкового майданчика «A-Gallery».
У рамках офіційного відкриття галереї відбулася світова прем'єра мультимедійної виставки «Ренесанс: епоха геніїв». Завдяки інноваційним технологіям вперше в єдиному просторі були зібрані образи найбільш значних шедеврів Майстрів епохи Відродження. Ці картини постали перед захопленим поглядом VIP-аудиторії у вигляді мультимедійної постановки, що складається з епізодів, кожен з яких присвячений творчості одного з десяти геніїв Ренесансу. Масштаби проєкції дозволили гостям зануритися у атмосферу картин, які буквально знаходять життя, залишаючи свої рами і вибудовуючи навколо глядача єдиний аудіо-візуальний простір, що створює реальний ефект присутності.