
19 листопада 2015 року відбулося третє засідання PR-клубу на тему «Скандал, як інструмент особистісного піару». Ведучими і ініціаторами заходу виступили Олена Яковенко (керуючий партнер агентства prcom і декан PR-факультету Advertising school), Олена Куряча (декан факультету Copywring Advertising school) і Олена Луцька (викладач Школи Рекламних Технологій).
Спеціальним гостем клубу на цей раз став Михайло Ясинський, генеральний продюсер компанії Secret Service. Компанія Secret Service займається інформаційною підтримкою таких зірок, як Ольга Полякова, Макс Барських, Світлана Лобода, Аліна Гроссу, офіційного фан-клубу братів Кличків, і багатьох інших популярних представників українського шоу-бізнесу.
Під час засідання викладачі та студенти обговорили плюси і мінуси використання скандалу в якості PR-інструменту, згадали найяскравіші світові приклади вдалих і не дуже скандалів, а також яскравих і епатажних представників ділової сфери, які активно використовують провокаціі. А потім, у форматі "не для преси" Михайло Ясинський поділився своїм досвідом по "розкручуванню" скандалів в українському шоу-бізнесі і навів кілька прикладів, які стали для багатьох присутніх справжнім відкриттям.
На живих прикладах з власної практики Михайло також розповів про важливість ключових моментів, на яких необхідно вибудовувати грамотну історію для вдалого скандалу, а також відповів на запитання студентів.

Не знаємо як ви, дорогі друзі, а команда агентства prcom провела останні вихідні літа захоплююче і весело. Адже 29 і 30 серпня на галявині біля ТЦ "Піраміда" проходив Piramida Summer Fest з безліччю різноманітних розваг.
Практикуми з анатомії і хімії, ярмарок цікавих речей, турнір настільних ігор, зона фудкорту, спортивний куточок і запальна сальсатека - це лише мала частина сюрпризів, які очікували на гостей фестивалю.
У зону відповідальності агентства prcom входило обладнання спеціальної lounge зони івенту (намети, парасольки, пуфи), організація куточка із іграми (настільний хокей, футбол, більярд), катання на моноколесі та самокаті. А також, організація кінопоказу під відкритим небом - романтичне завершення заходу. Гості торгового центру змогли насолодитися культовою українською кінокомедією - «За 2 зайцями».

Керуючий партнер агентства prcom Олена Яковенко знайшла найцікавіші історії, в яких компанії і бренди розіграли, а іноді і обдурили своїх споживачів і досягли за допомогою такої стратегії певного рівня успіху.
Крім того, вона з'ясувала, чи варто вдаватися до піару на межі, бажаючи привернути додаткову увагу до бренду, і що робити, щоб не потрапити в халепу.

23 червня 2015 року Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, виступила в якості спікера на форумі «Піар vs продажі. Свіжі дані і нові погляди».
В рамках форуму 3 спікера протягом 3 годин розповідали власникам бізнесу та керівникам компаній про те, навіщо саме їм необхідний піар, як правильно досліджувати свою цільову аудиторію, як впоратись з негативом.
Олена розкрила деякі правила антикризового pr-реагування, розповіла про те, як побудувати ефективну комунікацію у складних ситуаціях. Організував захід «Клуб Успішних Людей», основна місія якого полягає в системному донесенні корисної та практичної інформації зі сфери маркетингу і реклами до власників бізнесу.

6 червня 2015 року зірка шоу "X-фактор" Микита Ломакін, фіналіст шоу «Голос країни» В'ячеслав Рибіков і ведучий Хіт FM Денис Жупник взяли участь у благодійній акції від галереї бутиків ТЦ Ашан.
Відвідувачі галерей бутиків змогли не тільки послухати виступи артистів і взяти автограф, але й прийняти участь у майстер-класі і разом із зірками навчитися робити гарні прикраси.
Усі активності були присвячені збору коштів для спеціалізованої школи «Мозаїка», де будуть проходити навчання діти з особливими потребами.