Ексклюзивний матеріал для Commercial Property "Комунікації під час війни"

IakovenkoOlena 2022


Війна диктує нові правила: лишатися бізнесом лише в рамках бізнесу та говорити виключно про свій продукт нині неприпустимо. Як і зникати з публічного простору, сподіваючись перечекати війну та відмовчатися.  Бренд має сприймати клієнтів не лише як клієнтів, а як українців, яким необхідні емпатія та розуміння.

У статті для Сommercial Property керівна парнерка prcom Олена Яковенко радить, яких помилок у комунікації варто уникати, та про що, навпаки, необхідно розповідати:

  • Не вдавати, що війни немає. Відмовитися від неактуальної та недоречної комунікації.  Системно підтримувати зв'язок із клієнтами навіть у цей непростий час, чітко позначити позицію щодо війни та бізнесів агресора. 
  • Відкоригувати tone of voice. Українці перебувають у різних умовах безпеки, тому варто адаптувати повідомлення, щоб вони враховували психологічний стан аудиторії. Відмовитися від веселого та безтурботного тону комунікації.

Детальніше...

Відкриття ТРЦ Respublika Park

C701E555-3FB8-446C-875F-336BBBA4488E


12 листопада 2021 року відбулося відкриття ТРЦ Respublika Park – наймасштабнішого торговельно-розважального центру не лише Києва, а й України. Загальна площа об'єкту становить 300 000 кв. м, орендна – 135 000 кв. У торговій галереї розташувалося понад 500 орендарів – магазини одягу та взуття, товари для дому, косметики та аксесуарів, послуги. Паркінг ТРЦ розрахований на 3500 машиномісць.

Серед переваг ТРЦ Respublika Park – унікальний громадський простір «Оазис» із живими рослинами (загальною площею 2000 кв.м), перша в Україні аеродинамічна труба (заввишки 20 метрів, 16 метрів вільного польоту), інноваційний digital-парк розваг Neopolis з величезним вибором та AR-атракціонів, найбільша в Європі американська гірка під дахом ТРЦ.

Команда агенції prcom відповідала за комплексну комунікаційну стратегію відкриття одного з найбільших ТРЦ, спрямовану на В2В та В2С-аудиторії.

Детальніше...

Презентація глобальної стратегії FM Logistic

FM Logistic event1


1 жовтня 2021 року логістичний оператор FM Logistic презентував глобальну стратегію розвитку Powering 2030 і урочисто відкрив 8-ю секцію складського комплексу. Агенція prcom відповідала за івент і PR-супровід заходу.

FM Logistic - французька компанія, лідер ринку, яка інвестувала понад 50 млн євро і створила 900 робочих місць в Україні. Почесними гостями та спікерами прес-конференції, в рамках якої було презентовано ці та інші цифри, стали: Василь Володін, голова Київської обласної державної адміністрації, Руслан Дяченко, голова Бориспільської РДА, Бруно Коссанель, перший радник і виконуючий обов'язки глави дипломатичної місії, а також Жиль Фор, власник FM Logistic, Крістоф Менівар, член ради директорів корпорації FM Logistic і Себастьян Ларделье, генеральний директор FM Logistic Україна. 

Детальніше...

Інформаційна підтримка RAU Expo 2021

RAU Expo2021


16-17 червня на території НСК «Олімпійський» пройшла V спеціалізована виставка індустрії рітейлу і девелопменту RAU Expo 2021. Наймасштабніша подія ринку зібрала:

  • 1600 учасників
  • 90+ компаній експонентів
  • 100 топ-спікерів конференції

Уже традиційно комунікаційна агенція prcom відповідала за PR-підтримку заходу і координувала:

  • підбір і пошук інформаційних партнерів
  • анонсування RAU Expo
  • підготовку всіх видів інформаційних матеріалів: прес-анонси, прес-релізи, інформаційні розсилки, колонки і тд
  • роботу із засобами масової інформації під час івенту
  • поствисвітлення
  • а також SMM-підтримку заходу в Facebook, Instagram, Telegram і LinkedIn

    Детальніше...

Комунікаційні скандали у період пандемії

MMR ЯковенкоОлена


Спеціально для Marketing Media Review, Олена Яковенко, керуюча партнерка агенції prcom, згадала найяскравіші комунікаційні скандали періоду пандемії:

  • Чому подвійні стандарти не найкраща стратегія?
  • Як комунікувати на тему здоров'я і не потрапити в халепу?
  • Чи варто звільняти по zoom?
  • Трамп - жертва масового флешмобу в TikTok?

Читайте матеріал за посиланням:

https://mmr.ua/show/kommunikaczionnye-skandaly-v-period-pandemii