
З 18 грудня 2016 по 06 січня 2017 року у ТЦ «Піраміда» пройшов новорічний фестиваль. Організацією заходів, присвячених найбільш теплому святу року, займалося агентство prcom.
Гостей торгового центру чекало безліч захоплюючих активностей і приємних сюрпризів: веселі сніговики-міми, які роздавали мандарини, активності від музичного квартету і милого клоуна, навала величезних панд, різдвяні акапельні виступи і багато іншого.
Впевнені, що відвідувачів торгового центру очікує яскравий і позитивний 2017 рік, адже кажуть, як Новий Рік зустрінеш, так його і проведеш!

Підводячи підсумки 2016 року, можемо сміливо визнати - prcom-ці попрацювали на славу. Рік був насиченим і цікавим:
Хочемо напередодні свят, від усього серця, побажати нашим клієнтам, колегам і партнерам: благополуччя і процвітання, креативу і натхнення, динаміки і зростання у 2017 році!

Prcom відновив внутрішні тренінги під назвою «СОК» («Сервіс, Орієнтований на Клієнта»). Основна мета даної ініціативи - систематизація знань співробітників, опрацювання основних навичок, необхідних у роботі, і підвищення загального рівня сервісу і клієнтоорієнтованості.
22 грудня 2016 року в агентстві prcom говорили про емоційні тексти і якісний контент для всіх видів ЗМІ. Письменник, декан курсу «Копірайтинг» Advertising school, журналіст з 17-річним досвідом роботи, Олена Куряча, розповіла prcom-цям про те як писати легко, просто і цікаво. Яскраві приклади та практичні завдання допомогли краще засвоїти теорію і закріпити отримані знання.
Дякуємо неймовірно харизматичному лектору за натхнення і мотивацію, а також за заряд позитивної енергії, отримані за підсумком майстер-класу.

Mmr.ua продовжує розкривати тему професійного саморозвитку.
Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, підготувала добірку 11 найбільш корисних і цікавих блогів, youtube і telegram-каналів, на які слід підписатися кожному піарнику.

Агентство повторно перемогло у тендері на послуги з маркетингу для галерей бутиків ТЦ Ашан і, в рамках договору, продовжить займатися проведенням найбільших заходів. В обов'язки команди prcom входить повний організаційний супровід івентів: від розробки креативної концепції до координації роботи під час самої події в галереях бутиків ТЦ Ашан Петрівка і ТЦ Ашан Біличі.
Нагадаємо, що компанія Immochan Україна працює з агентством prcom c 2013 по ряду напрямків, в тому числі і BTL.
Іммошан Україна заснована в 2006 році, управляє 3 - ма торговими галереями у Києві: ТЦ «Ашан Петрівка» і ТЦ «Ашан Біличі», ТЦ «Ашан Чернігівська». Також компанія працює над реалізацією масштабних проєктів: 2 у Києві і 1 в Одесі, відкриття яких заплановане в 2017 - 2019 роках.