
3 жовтня 2016 року агентство prcom провело прес-конференцію на тему: «Перспективи розвитку напрямку Єгипту» для провідного туроператора України - компанії Join UP!.
Спікерами заходу виступили: посол Єгипту в Україні Хоссам Алі, губернатор регіону Ред Сі Ахмед Абдалла, комерційний директор компанії Join UP! Олександр Альба, глава департаменту туризму і курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Іван Ліптуга та інші почесні гості.
Компанія Join UP! представила результати роботи за напрямком Єгипет за 2016 рік. Частка туроператора становить 47% від загального турпотоку з України до Єгипту. Тільки за 9 місяців поточного року туроператор відправив понад 100 тис. українців відпочивати на узбережжі Червоного моря. У зимовому сезоні Join UP! планує збільшити обсяг авіаперевезення майже в 2,5 рази за напрямком Єгипет, а також відкрити для українського туриста нові курорти в рамках концепції відпочинку «Відкрий Єгипет заново».

29 серпня комунікаційне агентство prcom організувало іміджевий захід для французького б'юті-центру Brouche Ladies Lounge.
У партнерстві з відомим глянцевим журналом JOY відбувся beauty-дівич-вечір. Програма заходу включала майстер-класи від фахівців б'юті-центру, подарунки та процедури по догляду за красою обличчя і тіла для кожної гості, а також розкішний candy bar. Агентство prcom повністю забезпечило організацію івенту і його пост освітлення в журналі JOY.

Агентство prcom організувало креативний флешмоб для фармацевтичної компанії Glenmark, який був ініційований у зв'язку з 10-річчям компанії в Україні.
Суть флешмобу полягала в тому, що представники Glenmark сформували «живі» легені, як символ лідируючого пульмонологічного напрямки бренду і здоров'я нації в цілому.
Композиція була знята з висоти пташиного польоту за допомогою дронів і інтегрована в корпоративне відео компанії.

Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, поділилася з порталом mmr.ua порцією корисних книг, локацій та курсів в рамках рубрики "Ретроспектива тижня".

30 липня 2016 року комунікаційне агентство prcom організувало відкриття нового магазину мережі «Територія мінімальних цін» (загальною площею 3000 м2) біля метро «Либідська».
У рамках комплексного маркетингового супроводу агентством була розроблена стратегія анонсування відкриття магазину, програма урочистого заходу і акції по стимулюванню потоку відвідувачів.
Про новий магазин потенційні покупці змогли дізнатися завдяки комплексній рекламній кампанії на брендмобілях та роботі промоутерів з прапорами і листівками, які розташувалися на найжвавіших перехрестях у довколишніх районах.