
23 червня 2016 року агентство prcom організувало прес-сніданок для ювелірної галереї «Софійська Брама. Українські Самоцвіти». Захід пройшов у флагманському бутику преміум-бренду і був присвячений запуску нової колекції. На прес-івенті були присутні 15 представників провідних цільових ЗМІ.
В рамках заходу, головний художник розповів про основну мету бренду - заявити про Україну, як про серйозного гравця на висококонкурентному ринку haute joaillerie, а також представив ексклюзивні прикраси з нової колекції, над створенням яких працюють gem-setter`и, кращі українські ювеліри і художники. Геммолог галереї повідав про унікальні камені з Волинського родовища, які служать матеріалом для розкішних ювелірних прикрас «Софійська Брама. Українські самоцвіти».

Літо - чарівна пора. Для того, щоб наймолодші відвідувачі галерей ТЦ «Ашан Петрівка» не забували про це, 4 червня 2016 року агентство prcom організувало для них веселе і захоплююче свято.
У «Kids Park» на дітвору очікувало безліч забав: ростові ляльки-гіганти, з якими можна було сфотографуватися, безкоштовне катання на поні, цікавий атракціон «Angry Birds», яскравий аквагрим.
А завершенням заходу стало магічне шоу мильних бульбашок, яке завжди користується неймовірним успіхом у малюків. Бажаємо, щоб заряд позитивної енергії, які гості отримали на заході, супроводжував їх усе літо!

Психологи кажуть, щоб стати експертом №1 у своїй ніші, необхідно прочитати не менше 200 професійних книг. Керуючий партнер агентства prcom Олена Яковенко відібрала вам у бібліотеку 20 найкращих.
У першій частині ви знайдете добірку літератури для початківців, книги з антикризового реагування, стратегії, просуванню першої особи і піар-мемуари.
У другій - найкраща десятка по діджитал піару, копірайтингу, media relations та оцінці ефективності.

IHUB Kyiv за підтримки Посольства Фінляндії в Україні запустив програму розвитку жіночого підприємництва.
Це серія воркшопів і майстер-класів на абсолютно різні теми: управління, фінанси, комунікації, маркетинг, бухгалтерія, юриспруденція і т.д. Все те, що може знадобитися початківцям і досвідченим бізнесвумен.
09 квітня 2016 року в рамках даної програми пройшов Marketing Weekend. На ньому керуючий партнер агентства prcom Олена Яковенко і оглядач газети «Бізнес» Олена Куряча, розповіли як правильно спілкуватися з журналістами, які цікаві та інноваційні pr-інструменти існують, що необхідно робити в разі кризової ситуації.

19 березня 2016 року європейська студентська організації AEGEE провела школу Skill School. PR. Захід пройшов в America House.
Як правильно написати прес-реліз, які інструменти та види PR існують, як отримати роботу своєї мрії - на ці та багато інших питань, отримали відповідь близько 70 учасників школи.
Яковенко Олена, керуючий партнер агентства prcom виступила спікером заходу і розповіла про основні помилки піарників. Як уникнути фейлів? Чого не слід робити ніколи і ні за яких обставин? На що звернути особливу увагу в епоху інтернету і соцмереж?
Як завжди були яскраві кейси, смішні історії, приклади з власної практики. Сподіваємося, що було цікаво і пізнавально. Якщо ви любите проводити час з користю, то обов'язково стежте за наступними заходами Skill School.