
21 березня 2018 року комунікаційне агентство prcom організувало прес-бранч, присвячений дворіччю бренду «КЮЗ. Українські самоцвіти», а також запуску нової дорогоцінної колекції від її майстрів.
Захід відвідало 30 представників mass media і fashion-блогерів. Лінія «Карнавал», яку презентували гостям на цьому закритому прес-заході, викликала справжній фурор серед запрошених гостей. Інакше і бути не могло, адже на створення цієї лімітованої колекції художників і ювелірів надихнули мотиви запальних святкових маніфестацій по всьому світу - таємнича краса венеціанських карнавальних масок, феєричні бразильські костюми з екзотичним оперенням, а також барвисті українські мелодії щедрівок.

Комунікаційне агентство prcom запустило чат-бота в Facebook - Messenger. За запитом користувача бот розповідає про послуги агентства і допомагає знайти інформацію про його кейси, клієнтів і останні новини. При необхідності, він підключить до розмови адміністратора або зв'яже безпосередньо з керівником агентства.
Бот вкрай ввічливий і інтелігентний, - якщо ваша ранкова кава була недостатньо солодкою, а ввечері вам наступили на ногу в громадському транспорті, - стукайте, у prcom є чим підняти вам настрій. Просто натисніть «Надіслати повідомлення» і напишіть «привіт»
Якщо ви піар-фахівець і перманентно мрієте про економію часу і зусиль, то нижче добірка корисних інструментів, які 100% знадобляться в роботі. Олена Яковенко, керуючий партнер агентства prcom, зібрала для mmr.ua кращі сервіси та платформи, що спрощують написання текстів, збір аналітики або пошук потрібних журналістів.

05 - 07 грудня Всеукраїнська мережа ЛЖВ в готелі Radisson провела звітну конференцію проекту RESPECT під назвою «RESPECT: Історія, що породила зміни». Комунікаційне агентство prcom здійснило організаційну підтримку даного івенту.
Prcom-івці відповідали за розробку загальної айдентики заходу (логотип, відео-заставка, покажчики, банери), підготовку сувенірної продукції (брендовані блокноти, power bank-и, нагороди і подарунки для нагороджених), виступ джаз-бенду на пре-паті. Агентство розробило інтерактивний лонгрід про Respect для тач-скрінів (www.respect.org.ua) і звітний відео-ролик про проект з основними стейкхолдерами.

У вересні-жовтні 2017 року агентство prcom відправило відвідувачів галерей бутиків ТЦ Ашан Петрівка і ТЦ Ашан Біличі у віртуальну подорож по всій Європі. Гості заходу протягом 30 днів «побували» в Лондоні, Римі, Мадриді, Парижі та: